ΜΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 108084616
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο.
Εξετάζει επίσης έναν βασικό παράγοντα, που είναι τα κάθε λογής ακροατήρια των ΜΜΕ (το αναγνωστικό κοινό, το ραδιοφωνικό ακροατήριο, το τηλεοπτικό κοινό, το κοινό των νέων ΜΜΕ), καθώς και τις ποιοτικές και ποσοτικέ διαστάσεις της διαφήμισης όπως και τις φάσεις που πέρασε. Ενσωματώνοντας ένα μεγάλο μέρος μιας ενδιαφέρουσας έρευνας με θέμα τον τίτλο του βιβλίου, όπου οι απόψεις των ερωτώμενων καταγράφονται κατά λέξη, παρουσιάζεται ένα σύντομο ιστορικό της κατανάλωσης στην Ελλάδα κατά το διάστημα 1960-2000.
Τέλος, περιγράφεται χρονικά η διαδρομή της σύγκλισης των ΜΜΕ, της διαφήμισης και της κατανάλωσης σε ένα ενιαίο όλο, με βάση την εμπορευματοποίηση και την εξελικτική πορεία της τηλεόρασης, που αποτελεί βασικό παράγοντα αυτής της σύγκλισης.
| Εκδότης : | UNIVERSITY STUDIO PRESS |
| Σελίδες : | 860 |
| ISBN : | 978-960-12-1953-0 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2010 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Περισσότερα -
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
Περισσότερα -
ΑΧΡΟΝΑ ΚΑΤΟΠΤΡΑ
Περισσότερα -
ΦΟΡΤΙΟ
Περισσότερα -
ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΘΕΙΣ
Περισσότερα -
ΔΡΑΚΟΙ ΣΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΔΕΙΛΙΝΟ
Περισσότερα -
ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
Περισσότερα -
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ...
Περισσότερα -
ΤΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΝΕΡΑΙΔΟΛΟΥΛΟΥΔΟ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


