Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΝΕΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
ΔΙΚΑΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Ο ΝΕΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 32.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΝΕΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
(108156379)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο «Ο Νέος Κώδικας Ανωνύμων Εταιρειών» περιλαμβάνει τόσο το κείμενο του νέου νόμου για τις ΑΕ, τον Ν 4548/2018 μετά τις επελθούσες τροποποιήσεις από τους Ν 4587/2018 και 4601/2019, όσο και το κείμενο του πιο πρόσφατου νόμου για του εταιρικούς μετασχηματισμούς, τον Ν 4601/2019, που τέθηκε σε ισχύ από 16.4.2019.

Ειδικότερα για τη διευκόλυνση του χρήστη, προηγείται μια Σύνοψη των βασικών αλλαγών, που επέφερε ο νέος νόμος των ΑΕ. Στόχος είναι να δώσει μια γρήγορη αντίληψη των βασικών αλλαγών που επήλθαν, ώστε να διευκολύνει τον αναγνώστη τόσο στην αναζήτηση των σχετικών διατάξεων όσο και στην καλύτερη κατανόησή τους. Επίσης, όπου ο νόμος παραπέμπει σε διάταξη ή διατάξεις άλλων νόμων, παρατίθεται σε υποσημείωση το κείμενο του νόμου αυτού, εφόσον είναι σχετικά βραχύ. Αν είναι εκτεταμένο, παρατίθεται σε Προσάρτημα. Ακολουθούν Παραρτήματα με αντιστοίχιση των άρθρων του Ν 4548/2018 με τα άρθρα του Ν 2190/1920 και με περιληπτική ένδειξη των αλλαγών που επέφερε ο νέος νόμος ή της επισήμανσης ότι πρόκειται για ταυτόσημη διάταξη (επανάληψη) της παλιάς διάταξης, έστω και με ελάχιστες λεκτικές αποκλίσεις. Η αντιστοιχία είναι χρήσιμη, ώστε να καθιστά ευχερή την έρευνα σε νομολογία και θεωρία υπό τις προϊσχύσασες διατάξεις προκειμένου να διαπιστωθεί η χρησιμότητά τους. Επίσης πίνακας αντιστοιχίας διατάξεων Ν 4548/2018 (άρθρα 59-70 και 73) με τις διατάξεις του Ν 3156/2003 (Ομολογιακά Δάνεια) καθώς και κατάλογος μόνο των διατάξεων του νέου νόμου που είναι λεκτικά ταυτόσημες με το προϊσχύσαν δίκαιο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 424 
ISBN : 978-960-622-756-1 
Σχήμα : 17Χ12 
Σειρά : ΚΩΔΙΚΕΣ ΤΣΕΠΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση