Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

KANT HABERMAS ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ 108206046

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
KANT HABERMAS ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 12.61 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 14.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 14.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

KANT HABERMAS ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ
108206046
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου, ο Ρότζερ Σαμαά αναλύει τη συνάρτηση μεταξύ των εννοιών της ηθικής και του δικαίου, υπό το πρίσμα της φιλοσοφικής θεώρησης του Immanuel Kant. Επίσης, προσεγγίζει τη σχέση ανάμεσα στο φιλοσοφικό έργο του Kant και τη Γαλλική Επανάσταση, τη σημασία των καθηκόντων της εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά τη γαλούχηση των νέων, αλλά και τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζει το δίκαιο όσον αφορά την εναρμόνιση των ελευθέρων βουλήσεων στο πλαίσιο μιας οργανωμένης, ρεπουμπλικανικής, φιλελεύθερης Πολιτείας που θεμελιώνεται στην αυτονομία, την ισότητα και τη νομιμότητα των πολιτών.

Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου, επιδιώκεται από τον συγγραφέα τόσο η ανάλυση της συνάρτησης ανάμεσα στο δίκαιο και την ηθική όσο και η ανάλυση της ηθικής του διαλόγου, αυτή τη φορά υπό την σκοπιά της σκέψης του Jurgen Habermas. Αρχικά, εξηγούνται οι θεμελιώδεις έννοιες της επικοινωνιακής ορθολογικότητας, της δημόσιας σφαίρας, της κριτικής ικανότητας, του συνταγματικού πατριωτισμού και της ηθικής συνείδησης. Εν συνεχεία, περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά που διέπουν το δίκαιο και την ηθική, ενώ επεξηγείται η διάκριση μεταξύ ηθικής αρχής και δημοκρατικής αρχής. Περαιτέρω, αναδεικνύεται η αξία της χαμπερμασιανής ηθικής του διαλόγου, καθώς και οι προϋποθέσεις που χρειάζονται για τη δημιουργία ελλόγων διαβουλεύσεων που μπορούν να οδηγήσουν, μεταξύ άλλων ευεργετικών συνεπειών, σε κοινωνικό εκδημοκρατισμό. Ακολούθως, παρουσιάζονται ευρύτερες προσεγγίσεις που αφορούν στην αλληλεπίδραση ανάμεσα στο δίκαιο και την ηθική.

Στο επίμετρο του βιβλίου, ο Αντώνιος Ζέρβας μελετά την αρχή της απόδειξης της ωφέλειας στον Ωφελιμισμό του John Stuart Mill. Συγκεκριμένα, εστιάζει στη συλλογιστική πορεία του Αγγλου φιλοσόφου στο 4ο κεφάλαιο του βιβλίου του. Δίδεται, επομένως, έμφαση στη δομή του επιχειρήματός του και καταβάλλεται η προσπάθεια μιας συνολικής κριτικής ανάγνωσης του σκεπτικού της απόδειξης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΓΓΕΛΑΚΗ 
Σελίδες : 242 
ISBN : 978-960-616-424-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση