Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 56.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(108189771)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα ψηφιακά αγαθά, είτε πρόκειται για ψηφιακό περιεχόμενο είτε για ψηφιακές υπηρεσίες, είναι πανταχού παρόντα μέσω του διαδικτύου και στο διαδίκτυο. Το ίδιο ισχύει και για τις ψηφιακές συναλλαγές με τα εν λόγω αντικείμενα, οι οποίες προσδιορίζουν σε ολοένα αυξανόμενο βαθμό την καθημερινότητά μας, την επικοινωνία μεταξύ ιδιωτών και τη λειτουργία των επιχειρήσεων και του κράτους, συχνότατα δε πραγματοποιούνται μέσω διαμεσολαβητικών πλατφορμών.

Η παρούσα μονογραφία εκκινεί από και εξετάζει την αμφίδρομη σχέση δικαίου και τεχνολογίας, η οποία χαρακτηρίζει το δίκαιο των προσωπικών δεδομένων, την πνευματική ιδιοκτησία, αλλά περαιτέρω καταλαμβάνει και το ενοχικό δίκαιο ιδίως στο πεδίο προστασίας του καταναλωτή. Η μελέτη εστιάζει αποκλειστικά στην πρόσφατη Οδηγία 2019/770 για την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακών υπηρεσιών έναντι τιμήματος ή έναντι των προσωπικών δεδομένων του χρήστη/καταναλωτή. Η Οδηγία αυτή, μαζί με τη δίδυμη Οδηγία 2019/771 για την πώληση αγαθών με ψηφιακά στοιχεία, συνιστά μια σημαντική ψηφίδα στο δίκαιο προστασίας του καταναλωτή στη μακρά διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Στο επίκεντρο της μονογραφίας βρίσκεται το κυρίαρχο σήμερα επιχειρηματικό μοντέλο «ψηφιακό περιεχόμενο/ψηφιακές υπηρεσίες έναντι προσωπικών δεδομένων», το οποίο όλοι, ως υποκείμενα προσωπικών δεδομένων και ως καταναλωτές, χρησιμοποιούν καθημερινά, συχνά χωρίς να το συνειδητοποιούν. Ένα μεγάλο μέρος του έργου αφιερώνεται ειδικότερα στη νομική ανάλυση του ως άνω μοντέλου και στην επίλυση βασικών προβλημάτων που συνέχονται με το ερμηνευτικό αίτημα του συγχρονισμού μεταξύ ενοχικού δικαίου και δικαίου προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Π.Ν. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 460 
ISBN : 978-618-203-116-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση