Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
  • ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.90 € 
μόνο 16.11 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ;
(108172403)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Στο βιβλίο «Είχε μαμά ο Μιρό;» διερευνώνται και προτείνονται πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στους συσχετισμούς ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αισθητική Αγωγή που εφαρμόζεται στο σχολείο. Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει πώς η Αισθητική μπορεί να αξιοποιηθεί ως υπόβαθρο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή συγκεκριμένων κατηγοριών βιωματικών δραστηριοτήτων τέχνης, κατάλληλων να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Για το εγχείρημα αυτό ακολουθείται μια πορεία «από τη θεωρία προς την πράξη». Μελετώνται αρχικά τέσσερις κύριες αισθητικές θεωρήσεις της τέχνης: η αναπαραστασιακή (η τέχνη ως αναπαράσταση), η εκφρασιοκεντρική (η τέχνη ως έκφραση), η φορμαλιστική (η τέχνη ως μορφή) και η μεταμοντέρνα (η τέχνη ως πολιτισμική/πλαισιακή πρακτική). Στη βάση αυτή σχεδιάζονται αντίστοιχοι τύποι «βιωματικών δραστηριοτήτων ενσωμάτωσης των τεχνών βασισμένων στις αισθητικές θεωρήσεις». Στη συνέχεια περιγράφονται εφαρμογές τέτοιου τύπου δραστηριοτήτων σε τάξεις νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εφαρμογών αυτών, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους οι διαφορετικές αισθητικές θεωρήσεις μπορούν να υποστηρίξουν ποικίλες, πολύπλευρες, πολυτροπικές και ισόρροπες διδακτικές καταστάσεις, οι οποίες επηρεάζουν θετικά όχι μόνον τη μάθηση των τεχνών αλλά και το σύνολο των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών.

Στο βιβλίο αναπτύσσεται μια πρωτότυπη ιδέα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους επιστήμονες και ερευνητές της διδακτικής των τεχνών, τους εν ενεργεία και τους μελλοντικούς νηπιαγωγούς, δασκάλους και εκπαιδευτικούς των τεχνών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Σελίδες : 200 
ISBN : 978-960-635-273-7 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση