Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108213081

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 49.61 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 55.12€ 
Προτεινόμενη λιανική 55.12 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
108213081
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο «Υπεροχή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing)» (έκτη αμερικανική έκδοση) των Dave Chaffey και PR Smith είναι ο κορυφαίος διεθνής οδηγός για στρατηγική και εφαρμογή ψηφιακού μάρκετινγκ με τη μέθοδο SOSTAC. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό για τη δημιουργία και την υλοποίηση ολοκληρωμένων σχεδίων ψηφιακού μάρκετινγκ, συνδυάζοντας καθιερωμένες προσεγγίσεις σχεδιασμού με τη δημιουργική χρήση νέων ψηφιακών μοντέλων και ψηφιακών εργαλείων. Δημιούργημα δύο έμπειρων συμβούλων ψηφιακού μάρκετινγκ με μακρά πορεία στον χώρο, το βιβλίο καθοδηγεί τον αναγνώστη μεταξύ άλλων για τα εξής:

-Σύνταξη ολοκληρωμένου σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ
-Αξιολόγηση και εφαρμογή αρχών και μοντέλων ψηφιακού μάρκετινγκ
-Ενσωμάτωση επικοινωνιών διαδικτυακών και μη
-Εφαρμογή ψηφιακού μάρκετινγκ με γνώμονα τον πελάτη στα πλαίσια του ψηφιακού μετασχηματισμού
-Μείωση δαπανηρών δοκιμών και σφαλμάτων
-Μέτρηση και βελτίωση του ψηφιακού μάρκετινγκ
-Εκμάθηση βέλτιστων πρακτικών για την προσέγγιση και την προσέλκυση κοινού, χρησιμοποιώντας τις βασικές πλατφόρμες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Η νέα έκδοση, βελτιστοποιήθηκε και ενσωματώνει απρόσκοπτα τις τελευταίες εξελίξεις στην ψηφιακή ανάλυση στοιχείων, την ηθική και την πολιτική απορρήτου, την προγνωστική ανάλυση, τα μοντέλα μηχανικής μάθησης και την τεχνητή νοημοσύνη. Εμπεριέχοντας νέες διεθνείς μελέτες περιπτώσεων και επίκαιρα παραδείγματα, αυτό το βιβλίο απλοποιεί την ορολογία, καθοδηγώντας του επιχειρηματίες προς την αξιοποίηση των δεδομένων και των ψηφιακών τεχνολογιών προς όφελός τους.

Προσφέροντας έναν εξαιρετικά δομημένο και προσβάσιμο οδηγό σε έναν κρίσιμο και εκτεταμένο τομέα, η «Υπεροχή του Ψηφιακού Μάρκετινγκ», η έκτη αμερικανική έκδοση, παρέχει ένα ζωτικό σημείο αναφοράς για όλους τους φοιτητές ψηφιακού μάρκετινγκ και τους διευθυντές επιχειρήσεων και οργανισμών, που εμπλέκονται στη στρατηγική και την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Οι διαδικτυακές πηγές έχουν ενημερωθεί πλήρως στη νέα έκδοση και περιλαμβάνουν νέες παρουσιάσεις διαφανειών PowerPoint και μια πλήρη τράπεζα ερωτήσεων και ασκήσεων κατανόησης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 826 
ISBN : 978-960-02-4553-0 
Σχήμα : 17X24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση