Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ;
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.01 € 
μόνο 10.81 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ;
(108178079)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ

Οι συγγραφείς του τόμου: Θανάσης Αργυράκης, Σεργκέι Βολόντενκοφ, Περικλής Γρύσπος, Θανάσης Δρούγος, Κώστας Ήσυχος, Δημήτρης Κωνσταντακόπουλος, Αλεξάντρ Μπορίσοφ, Ολέγκ Ντμίτριγιεφ, Έλενα Ούχοβα, Γιώργος Πλειός, Γιάννης Ραχιώτης, Μαρίνα Ρήγου, Θέμης Τζήμας, Νίκος Χιδίρογλου.

Η συζήτηση για την αντικειμενικότητα στη δημοσιογραφία, και γενικότερα στην ενημέρωση, επανήρθε πιο έντονα στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας και της ραγδαίας εξάπλωσης των νέων ηλεκτρονικών μέσων. Φαντάζει δύσκολο να υπάρχουν πολίτες που να μην επιθυμούν την αντικειμενικότητα στη δουλειά του δημοσιογράφου. Κατά πόσο, όμως, κάτι τέτοιο είναι εφικτό;

Στη σύγχρονη δημοσιογραφία, η παρουσίαση και ανάλυση των γεγονότων είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την άποψη του δημοσιογράφου ή του ίδιου του μέσου. Εμείς οι ίδιοι, έχοντας στη διάθεσή μας πληθώρα Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης -παραδοσιακών και νέων- επιλέγουμε αυτά των οποίων η ερμηνεία των γεγονότων μάς είναι πιο οικεία.

Το ακανθώδες θέμα της αντικειμενικότητας γίνεται ακόμη πιο σύνθετο σε συνθήκες πληροφοριακών και υβριδικών πολέμων που διεξάγονται σήμερα σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη.

Στην παρούσα έκδοση, καθηγητές πανεπιστημίου, έγκριτοι δημοσιογράφοι και ειδικοί καταθέτουν τις απόψεις τους, σε μια προσπάθεια να προσεγγίσουμε τα κύρια ζητήματα της σύγχρονης δημοσιογραφίας καθώς και να κατανοήσουμε έννοιες που χαρακτηρίζουν την ποιοτική δημοσιογραφία: εγκυρότητα, αξιοπιστία, τιμιότητα, λειτούργημα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΟΠΟΣ 
Σελίδες : 168 
ISBN : 978-960-499-394-9 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση