Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
  • ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.78 € 
μόνο 12.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
(108010347)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ, ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ

Οι αλλαγές στον Διεθνή και Ευρωπαϊκό Χρηματοπιστωτικό χώρο σήμαναν και την ανατροπή καίριων παραδοσιακών χρηματοοικονομικών ισορροπιών στη χώρα μας. Κάτω από αυτή την πίεση των πολλαπλών σημαντικών μεταβολών, το ελληνικό οικονομικό σύστημα περνάει σε συνθήκες έντονων πιέσεων, καθώς και από τη μία πλευρά δέχεται τους αντίκτυπους της νέας οικονομικής τάξης (της παγκοσμιοποίησης) και από την άλλη το ίδιο περνάει από καθεστώς προστατευτισμού σε συνθήκες όλο και πιο έντονου ανταγωνισμού.

Σήμερα, οι παραδοσιακές μορφές επένδυσης δεν αρκούνε. Η γνώση των χρηματοοικονομικών προϊόντων είναι αναγκαία και χρήσιμη στην επένδυση. Ο επενδυτής πρέπει να γνωρίζει πού επενδύει τα χρήματα του και τι κόστος-όφελος θα επωμισθεί.

Το βιβλίο αυτό δίνει μέσα από τις ερωτήσεις και απαντήσεις του μια απλή και ταυτόχρονα συνθετική εικόνα της πραγματικότητας των αλλαγών των επενδυτικών ευκαιριών και των εξελίξεων που χαρακτηρίζουν τις ελληνικές αγορές χρήματος και κεφαλαίου και ειδικότερα της Χρηματιστηριακής αγοράς.

Το βιβλίο είναι δομημένο σε κεφάλαια όπου στα δύο πρώτα αναπτύσσονται τα δομικά στοιχεία και οι αγορές του ΧΑΑ. Στα τρία επόμενα κεφάλαια αναπτύσσεται το αντικείμενο και τα χαρακτηριστικά των συναλλαγών στο ΧΑΑ, οι μέθοδοι επιλογής των μετοχών και οι θεσμικοί επενδυτές. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύεται η αγορά των Παραγώγων και τα θεσμικά της όργανα ΧΠΑ και ΕΤΕΣΕΠ. Και τέλος καταγράφονται επενδυτικές προτάσεις για τους επενδυτές καθώς και γενική ενημέρωση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : INTERBOOKS 
Σελίδες : 224 
ISBN : 960-390-104-0 
Έτος έκδοσης : 2002 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση