Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΙ 108203487

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 12.61 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 14.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 14.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
108203487
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι Τρεις Διάλογοι είναι τρία μικρά κείμενα σε διαλογική μορφή, που βασίζονται στις συζητήσεις ανάμεσα στον Μπέκετ και τον κριτικό και ιστορικό τέχνης Ζορζ Ντιτουί. Η εμβληματική διατύπωση της καλλιτεχνικής έκφρασης από τον Μπέκετ, «η έκφραση πως δεν υπάρχει τίποτα να εκφραστεί, τίποτα με το οποίο να εκφραστεί, τίποτα από το οποίο να εκφραστεί, καμία δύναμη να εκφραστεί, καμία επιθυμία να εκφράσει, μαζί με την υποχρέωση να εκφράσει», αποτελεί το βασικό νήμα που ξεδιπλώνει μια μοναδική διαλογική σκέψη για τρεις μεγάλους ζωγράφους του 20ού αιώνα, τους Πιέρ Ταλ Κοτ, Αντρέ Μασόν και Μπραμ βαν Βέλντε, αντίστοιχα.

Στην παρούσα έκδοση, Οι Τρεις Διάλογοι συμπληρώνονται από την Εικόνα, ένα παραδειγματικό κείμενο για τον αισθητικό σχηματισμό της εικόνας μέσω της γραφής και κατά προέκταση της εικαστικής διάστασης που φέρει η γραφή του Μπέκετ, αλλά και, γενικότερα, για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να υπάρξει η δημιουργία μιας εικόνας μέσω λέξεων. Η συνδυαστική ανάγνωση των Τριών Διαλόγων και της Εικόνας παρέχει μια προνομιακή πρόσβαση στη δημιουργική εμπλοκή του Μπέκετ με τη φιλοσοφία, την ιστορία και τη θεωρία της τέχνης, προκειμένου να διατυπωθεί τελικά μια αισθητική θεωρία η οποία να μπορεί να υποστηρίξει μια αισθητική πρακτική της λέξης. Αυτό είναι που επιχειρεί και δύο δεκαετίες νωρίτερα, σε πολύ νεαρή ηλικία, στο δοκίμιό του για τον Προυστ.

Η πλαστική πολλαπλότητα, η εμπειρία μέσω των αισθήσεων και ο διαμεσολαβητικός ρόλος των λέξεων στην προσέγγιση, απόδοση και κατανόηση των διαφορετικών εκδοχών και σχηματισμών του συναισθήματος βρίσκονται στην καρδιά των αναζητήσεων του Μπέκετ. Από αυτή την άποψη, τα κείμενα της παρούσας έκδοσης προδιαγράφουν και μια εναλλακτική δυνατότητα προσέγγισής τους: ως μιας οπτικής αίσθησης που, μετατοπίζοντας το νόημα μέσα από την αναστολή του, επιτρέπει την πρόσβαση σε ένα αδύνατο τοπίο, αυτό της μπεκετικής αισθητικής σκέψης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΣΤΙΑ 
Μετάφραση : ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΘΩΜΑΣ 
Σελίδες : 79 
ISBN : 978-960-05-1947-1 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση