\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(108017012)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
"Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυμίες του είναι νόμοι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους εμπόρους και τους παραγωγούς. Όποιος κερδίσει την εμπιστοσύνη του κυριαρχεί και όποιος τη χάνει χάνεται". Τάδε έφη Charles Parlin, ο πατέρας της έρευνας μάρκετινγκ, πριν έναν αιώνα περίπου. Λόγια που αναμφίβολα συνοψίζουν τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ ακόμη και σήμερα που ζούμε σ έναν κόσμο υπηρεσιών που βιώνει επαναστατικές αλλαγές. Στην Ελλάδα, σ αυτόν τον κόσμο υπηρεσιών, ο τουρισμός αποτελεί πρωταγωνιστή, αλλά και αιμοδότη του ΑΕΠ της χώρας. Μόνο που σήμερα ο ελληνικός τουρισμός έχει ανάγκη από την επιστήμη του μάρκετινγκ περισσότερο από ποτέ. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι πασιφανές ότι λογικές του παρελθόντος δεν έχουν πια καμία θέση. Η Ελλάδα των "rooms to let" πρέπει οπωσδήποτε να γυρίσει σελίδα και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική. Στην αγορά, υπάρχουν τριών ειδών επιχειρήσεις: αυτές που καινοτομούν, αυτές που ακολουθούν και αυτές που αναρωτιούνται τι έγινε. Όσοι επιλέξουν να ανήκουν στην πρώτη ομάδα, τότε έχουν ένα σοβαρό λόγο να διαβάσουν αυτό το βιβλίο. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο εφαρμογής του μάρκετινγκ στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας από τον Γ. Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα των bestsellers "Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 1,2,3", που έχει μελετήσει σε βάθος τα μυστικά επιτυχίας και τις πρακτικές μάρκετινγκ μερικών εκατοντάδων ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|