Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ 1970-2010
ΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
  • ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ 1970-2010
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.02 € 
μόνο 16.22 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΙΝΕΜΑ ΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ 1970-2010
(108194320)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Εστιάζοντας στη μελέτη του κινηματογράφου του φανταστικού, δηλαδή την προβολή στη μεγάλη οθόνη μιας πραγματικότητας που διαφεύγει των ορίων της αισθητηριακά αντιληπτής πραγματικότητας, όπως αποδίδεται μέσα από την οπτική του κινηματογραφικού δημιουργού, προσεγγίζουμε την προσπάθεια των σκηνοθετών που ασχολούνται με το συγκεκριμένο είδος να διερευνήσουν μια άλλη, πολλές φορές πιο σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης υπόστασης και να δώσουν στον θεατή "μια εναλλακτική αντίληψη της πραγματικότητας".

Οι ταινίες αυτές αναφέρονται σε μια πραγματικότητα που στερείται σημείου αναφοράς στον φυσικό κόσμο και έρχονται σε αντίθεση με την αποδεκτή έννοια της πραγματικότητας. Μέσα από αυτή την έρευνα, εξετάστηκε η πορεία του κινηματογράφου του φανταστικού από τις πρώτες στιγμές της δημιουργίας του έως σήμερα, η εξέλιξή του καθώς και οι αιτίες και αφορμές μέσα από τις οποίες δημιουργήθηκε και εδραιώθηκε.

Οι ελληνικές ταινίες του φανταστικού επιλέχθηκαν με βάση τις παρατηρήσεις για τα μοτίβα του είδους και με κύριο κριτήριο το ενδιαφέρον που παρουσίαζε η θεματική τους. Αυτές είναι: η Ιστορία 52 του Αλέξη Αλεξίου, Η Μέδουσα του Γιώργου Λαζόπουλου, Το Κακό του Γιώργου Νούσια, η ταινία Singapore Sling του Νίκου Νικολαΐδη και τέλος, η ταινία Η επίθεση του γιγαντιαίου μουσακά του Πάνου Κούτρα.

Όπως σχολιάζει και ο Κολοβός στη μελέτη του σχετικά με την κοινωνιολογία του κινηματογράφου:
"Ο κινηματογράφος έγινε η καινούργια έκφραση της βιομηχανικής εποχής, όχι μόνο χάρη στη βιομηχανική ανάπτυξη της κοινωνίας, αλλά εξαιτίας μιας αρχέγονης ανάγκης του κοινωνικού ανθρώπου για τη μυθολογία και τη μυθογνωσία. Ο κινηματογράφος είναι ο ανεξάντλητος μυθοποιός του 20ού αιώνα".

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ 
Σελίδες : 304 
ISBN : 978-960-322-712-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση