Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΔΙΑΦΟΡΑ
  • ΤΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.50 € 
μόνο 12.15 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
(108191752)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ

Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ και της έννομης τάξης του με το περιβάλλον θα μπορούσε να παρομοιασθεί με το «εγωιστικό γονίδιο» στο ομώνυμο βιβλίο του Richard Dawkins. Όπως τα ανθρώπινα γονίδια περιγράφονται από τον Dawkins ως εγωιστικά, διότι αποβλέπουν στο συμφέρον της αναπαραγωγής και της επιβίωσής τους, έτσι ακριβώς και στο δίκαιο κυριάρχησε ένα αντίστοιχο «εγωιστικό γονίδιο». Η ανθρώπινη έννομη τάξη ενδιαφέρθηκε μόνο για τον άνθρωπο και όχι για τον ευρύτερο οργανισμό στον οποίο εντάσσεται αυτός, δηλαδή τη φύση.

Πλέον, όμως, τα πράγματα έχουν αλλάξει: H μετάβαση από το ανθρωποκεντρικό στο οικοκεντρικό δίκαιο υλοποιήθηκε προεχόντως μέσα από την προστασία του περιβάλλοντος και την προστασία των ζώων και επέφερε μια σειρά από δομικές αλλαγές. Η μετάβαση αυτή σηματοδότησε, επίσης, το τέλος της αλαζονείας του ανθρώπου σε νομικό επίπεδο και αυτό έγινε ακόμη πιο εμφανές με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης. Η «έλλογη σκέψη», που αποτέλεσε για αιώνες τη «σημαία» της ιδέας περί ανθρώπινης ανωτερότητας, έπαυσε πλέον να αποτελεί προνόμιο του ανθρώπου.

Η μελέτη του Σπύρου Βλαχόπουλου πραγματεύεται τα ζητήματα που προκύπτουν από τον νέο οικοκεντρικό χαρακτήρα του δικαίου και την τεχνητή νοημοσύνη και απαντά σε μια σειρά από περαιτέρω ερωτήματα: Πρέπει, λ.χ., τα ζώα και τα υπόλοιπα στοιχεία της φύσης να αναγνωριστούν ως υποκείμενα δικαίου και φορείς θεμελιωδών δικαιωμάτων; Ποια θα πρέπει να είναι η απάντηση του δικαίου στις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη δικαιοσύνη και στη διοίκηση και πώς επηρεάζεται η λειτουργία της σύγχρονης δημοκρατίας;

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΥΡΑΣΙΑ 
Σελίδες : 114 
ISBN : 978-618-5798-00-0 
Σχήμα : 22Χ15,5 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση