Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ 108136513

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ
108136513
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένας διάσημος πολιτικός φιλόσοφος επανεξετάζει τον ρόλο που οι αγορές και το χρήμα πρέπει να παίζουν στην κοινωνία μας.

Πρέπει άραγε να πληρώνουμε τα παιδιά για να διαβάζουν βιβλία ή να παίρνουν καλούς βαθμούς; Είναι σωστό να τιμολογούμε την ανθρώπινη ζωή προκειμένου να αποφασίζουμε πόση ρύπανση να επιτρέπουμε; Είναι ηθικό να πληρώνουμε ανθρώπους για να δοκιμάζουν επικίνδυνα νέα φάρμακα ή να δωρίζουν τα όργανά τους; Μπορούμε να προσλαμβάνουμε μισθοφόρους για να πολεμούν αντί για εμάς, να στέλνουμε κρατούμενους σε φυλακές κερδοσκοπικού χαρακτήρα, να βγάζουμε σε πλειστηριασμό την είσοδο σε καλά πανεπιστήμια ή να πουλάμε την υπηκοότητα σε μετανάστες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν;

Στο βιβλίο του "Τι δεν μπορεί να αγοράσει το χρήμα", που περιελήφθη στη λίστα με τα μπεστ σέλερ των New York Times, ο Michael J. Sandel καταπιάνεται με ένα από τα μεγαλύτερα ηθικά ζητήματα της εποχής μας: Υπάρχει τίποτα κακό σε έναν κόσμο όπου όλα είναι για πούλημα; Αν ναι, πώς μπορούμε να εμποδίσουμε τις αξίες της αγοράς να διεισδύσουν σε τομείς της καθημερινής ζωής όπου δεν έχουν θέση; Ποια είναι τα ηθικά όρια των αγορών; Τις τελευταίες δεκαετίες, σε όλες σχεδόν τις πλευρές της καθημερινής ζωής, οι αξίες των αγορών έχουν εκτοπίσει τις άλλες αξίες. Χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε -υποστηρίζει ο Sandel-, έχουμε φτάσει από το να έχουμε μία οικονομία της αγοράς στο να είμαστε μια κοινωνία της αγοράς.

Στη Δικαιοσύνη, ένα βιβλίο που έγινε διεθνές μπεστ σέλερ, ο Sandel φωτίζει με μαεστρία, σαφήνεια και ζωντάνια τα σκληρά ηθικά ζητήματα με τα οποία ερχόμαστε αντιμέτωποι καθημερινά. Τώρα, στο Τι δεν μπορεί να αγοράσει το χρήμα, ανοίγει μια συζήτηση που δεν έχει γίνει ποτέ στην υποταγμένη στην αγορά εποχή μας: Ποιος είναι ο πραγματικός ρόλος των αγορών σε μια δημοκρατική κοινωνία και πώς μπορούμε να προστατέψουμε τα ηθικά και συλλογικά αγαθά που οι αγορές δεν σέβονται και το χρήμα δεν μπορεί να αγοράσει;

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΙΣ 
Μετάφραση : ΜΗΤΣΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 978-960-435-530-3 
Σχήμα : 15Χ21 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση