Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:35.67 € 
μόνο 32.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
(108061931)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι γνωστοί ήρωες του Τριβιζά και πάλι μαζί σας σε ένα ξέφρενο ταξίδι στη φαντασία και την περιπέτεια. Σε αυτό το τρίτο ταξίδι του Πίκου Απίκου τα φρούτα και τα λαχανικά της Φρουτοπίας ετοιμάζονται να στείλουν ένα σέλινο στη σελήνη, χωρίς να υποψιάζονται ότι όλα όσα έχουν περάσει μέχρι τώρα ωχριούν μπροστά σε ένα νέο θανάσιμο κίνδυνο που τα απειλεί, μια νέα φοβερή δοκιμασία που τα περιμένει.

Συχνά, περισσότερο ή λιγότερο δικαιολογημένα, επικρίνουμε τον τρόπο οργάνωσης της κοινωνίας μας. Αν ήταν όμως να ταξιδέψουμε σε μια νέα χώρα και να ιδρύσουμε εκεί μια νέα πολιτεία, αν ήταν στο χέρι μας να διαμορφώσουμε τις βάσεις πάνω στις οποίες θα οργανώναμε τη νέα μας πολιτεία, πώς και τι θα αποφασίζαμε;

Ο Τζων Ρολς δίνει μια ρωμαλέα φιλοσοφική έκφραση και υποστήριξη στο αίτημα μιας ελεύθερης, δίκαιης αλλά και πολιτικά βιώσιμης κοινωνίας. Ιστορικά ίσως να είναι μάλιστα ο πρώτος φιλόσοφος που επιχειρεί να συγκεράσει και τα τρία αυτά αιτήματα. Ο συγκερασμός αυτός -θα μπορούσαμε να τον διαβάσουμε και σαν μια προσπάθεια εναρμόνισης της ηθικής με την πολιτική- οδηγεί σε μια νέα τροπή της φιλελεύθερης παράδοσης και ίσως να εξηγεί την επικράτηση της παράδοσης αυτής ως κυρίαρχου ηθικοπολιτικού παραδείγματος.

Με τη "Θεωρία της Δικαιοσύνης" ο Ρολς προσπάθησε να δείξει ότι είναι μέχρι σ' έναν βαθμό στο χέρι μας να υπερβούμε έλλογα τους φυσικούς και κοινωνικούς μας προκαθορισμούς· ότι μπορούμε εύλογα να το προσδοκούμε, ότι είναι εφικτό και ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να το προσδοκούμε, εφόσον το επιθυμούμε.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΙΣ 
Μετάφραση : ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ 
Σελίδες : 696 
ISBN : 960-8132-13-4 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση