Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 108167911

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 22.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
108167911
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η επιστημονική σειρά <<Επικοινωνία και εκπαίδευση>> έχει ως στόχο να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δύο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλέκτικου συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η επικοινωνία και η εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση.

Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, στον πρώτο τόμο της σειράς, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικα. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.

Στο δεύτερο τόμο της σειράς, υπήρξε κεντρική η επιλογή της θεματικής των θεωριών και μοντέλων επικοινωνίας στην εκπαίδευση που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας( της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής, μικρές ομάδες της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας, και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα ,εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και τεχνούργηματικές πτυχές της.

Στον παρόντα, τρίτο τόμο της σειράς, επιχειρείται η συνέχιση της προσπάθειας αποτυπώσεις του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με την ερευνητική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο ευρύτερο πεδίο της θεματολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση όπως και της θεωρητικής τους πλαισίωσης. Ο τόμος αποσκοπεί στην ενημέρωση, κυρίως των νέων ερευνητών του πεδιού, καθώς η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής ,σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΑΔΡΑΣΗ 
Σελίδες : 360 
ISBN : 978-960-9541-10-7 
Σειρά : ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση