\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ
(108172646)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ Σκοπός μου δεν είναι να αποτελέσει η προσπάθεια αυτή μάθημα παιδαγωγικής και ψυχολογίας, ούτε μεθοδολογία της διδακτικής πράξης. Αυτά είναι για τους σπουδαστές των παιδαγωγικών τμημάτων. Επιθυμία μου είναι, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα αντίδρασης των μικρών μαθητών, με απλά κατανοητά λόγια, να μπορέσουν οι γονείς να καταλάβουν, ότι το παιδί τους δεν είναι ένα άβουλο πλάσμα, αλλά μια ξεχωριστή οντότητα και μια πολυσχιδής προσωπικότητα, που χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και προσοχής. Το παιδί έχει ανάγκη από αγάπη και στοργή. Να του δείξουμε ότι κατανοούμε το όποιο πρόβλημά του, ασχέτως αν εμείς οι μεγάλοι το πρόβλημά του αυτό το θεωρούμε ασήμαντο. Για το παιδί μπορεί να είναι πολύ σημαντικό. Συνήθως εμείς οι μεγάλοι, επειδή ενδεχομένως αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τον εργοδότη μας, τον προϊστάμενό μας ή κάποιον από τον περίγυρό μας, δε σκύβουμε με κατανόηση στα προβλήματα που το απασχολούν, αλλά καμιά φορά εκτονωνόμαστε στο παιδί, αντιδρώντας βίαια πολλές φορές στις διάφορες αταξίες ή στην ανυπακοή του, ασκώντας όλη τη γονική μας εξουσία πάνω του, μιας και δε μπορούμε να ασκήσουμε καμιά άλλου είδους εξουσία σε κανέναν άλλον, προκειμένου να αποζημιωθούμε. Ευχαριστώ το Θεό, που μου έδωσε την ευκαιρία να εισδύσω στην άβυσσο της ψυχής των παιδιών και να μπορέσω κάπως να ερμηνεύσω όσα δεν μπορούσαν να εκφραστούν. Από τη θητεία μου στα διάφορα σχολεία της Θράκης και της Κρήτης προσπάθησα να θυμηθώ όσα περισσότερα μπορούσα. Δεν ήταν καθόλου εύκολο, αφ’ ενός γιατί η μνήμη μου έχει αδυνατίσει και αφ’ ετέρου οι αναμνήσεις αυτές δεν ήταν ανώδυνες. Στην ψυχή μου μέσα βρίσκεται ένα λεύκωμα από εικόνες, μορφές αγαπημένες, υπέροχες φυσιογνωμίες, που όλα αυτά τα χρόνια μου πρόσφεραν πάρα πολλές συγκινήσεις. Να γιατί η προσπάθεια να ξεφυλλίσω το λεύκωμα της μνήμης μου και να ξαναζήσω τα παλιά, όσα δεν είχαν ξεθωριάσει και σβηστεί ολότελα με τα χρόνια, με μαστίγωνε και με πονούσε αφάνταστα. Όμως ο άγριος ξυλοδαρμός στο δρόμο κάποιου παιδιού και από τους δύο γονείς του με έκανε να σκεφτώ ότι δεν έχω το δικαίωμα ούτε εγώ ούτε οποιοσδήποτε συναναστρέφεται με παιδιά να σιωπά. Η σιωπή στις περιπτώσεις αυτές θεωρώ ότι δεν είναι χρυσός. Είναι συνενοχή. Η παρούσα προσπάθεια αποτελείται από δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα παρουσιάζονται τα γεγονότα που αναφέρονται στις αντιδράσεις των παιδιών και καταγράφονται όπως ακριβώς συνέβησαν. Όπως είναι φυσικό αλλάζουν τα ονόματα των παιδιών καθώς και τα ονόματα των σχολείων και των χωριών που έλαβαν χώρα τα περιστατικά αυτά. Προσπάθησα επίσης στην ενότητα αυτή να αποφύγω όσο μπορούσα να χρησιμοποιήσω έννοιες και όρους ψυχολογίας, όπως και να ερμηνεύσω ψυχολογικά τις συμπεριφορές των παιδιών που αναφέρονται, γιατί εκείνο που με ενδιέφερε ήταν να φανεί η διαφορετικότητα στον τρόπο σκέψης και αντίδρασης του παιδιού από αυτή του ενήλικα, ώστε οι γονείς να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Στη δεύτερη ενότητα δίνεται προτεραιότητα στον τρόπο αντιμετώπισης των αντιδράσεων και των συμπεριφορών των παιδιών για τη σωστή ψυχοσωματική τους ανάπτυξη, σε ορισμένους μόνο ευαίσθητους τομείς, που έχουν να κάνουν με τις ψυχολογικές επιπτώσεις πάνω τους. Είναι γνωστό ότι πολλά ψυχολογικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι ενήλικες (και είναι γνωστές οι συνέπειες) έχουν τη ρίζα τους στον τρόπο που αντιμετωπίστηκαν στην παιδική τους ηλικία. Ο άνθρωπος, λέει ο Φρόυντ, είναι το προϊόν των τραυμάτων της παιδικής του ηλικίας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|