Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
(108164892)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο Τέχνη και Τεχνική στα Νέα Ελληνικά Γ΄ Λυκείου - Ενιαία Εξέταση οργανώνεται σε τρία μέρη:

Μέρος Πρώτο
Νεοελληνική Γλώσσα - Θεωρία με Εφαρμογές

  • Δομικά, μορφοσυντακτικά και υφολογικά στοιχεία μη λογοτεχνικού κειμένου σε σχέση με την προθετικότητά του.
  • Τρόποι, μέσα και μορφές πειθούς ανάλογα με το επικοινωνιακό πλαίσιο και τα κειμενικά είδη.
  • Πολυεπίπεδη κατανόηση κειμένου για απάντηση σε ερωτήματα κλειστού και ανοικτού τύπου.
  • Περιληπτική απόδοση κειμενικού αποσπάσματος ή απόψεων.
  • Συγκριτική προσέγγιση μονοτροπικών και πολυτροπικών κειμένων.
  • Μεθοδολογία παραγωγής κριτικού λόγου με κατανομή του υλικού επιχειρηματολογίας σε δέκα άξονες ζητουμένων.

    Μέρος Δεύτερο
    Νεοελληνική Λογοτεχνία - Θεωρία με Εφαρμογές

  • Κατανόηση του περιεχομένου λογοτεχνικού κειμένου για την άντληση πληροφοριών, την ανάλυση των χαρακτήρων, την αναγνώριση του ρόλου των συμβόλων, των ποιητικών φωνών και των σιωπών.
  • Παρουσίαση των αφηγηματικών τεχνικών και των αφηγηματικών τρόπων.
  • Προσέγγιση των εκφραστικών μέσων για τη δόμηση του λογοτεχνικού ύφους.
  • Μεθοδολογία παραγωγής ερμηνευτικού σχολίου με βάση τους κειμενικούς δείκτες.

    Μέρος Τρίτο
    Θεματικές Ενότητες με Κριτήρια Αξιολόγησης

    Παρουσίαση 30 Θεματικών Ενοτήτων ως τράπεζα θεμάτων με αναπτυγμένα 160 πιθανά ζητούμενα παραγωγής κριτικού λόγου και 30 Κριτήρια Αξιολόγησης, σύμφωνα με τον νέο τρόπο αξιολόγησης του μαθήματος.

    Ολοκληρωμένες απαντήσεις των ασκήσεων θεωρίας και των Κριτηρίων Αξιολόγησης στο συνοδευτικό βιβλίο.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ 
    Σελίδες : 1136 
    ISBN : 978-960-563-337-0 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
    Έτος έκδοσης : 2020 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση