ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; 108166460

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΑΠΑΝΤΟΥΝ 16 ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;
Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;
Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Αραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;
Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ.
Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.
Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά με μια άλλη ματιά.

Εκδότης : | IWRITE |
Σελίδες : | 156 |
ISBN : | 978-960-627-188-5 |
Σχήμα : | 14Χ21 |
Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2020 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ;
Περισσότερα -
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΕΥΧΟΣ 40
Περισσότερα -
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΟΥΟΛΥ; ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ
Περισσότερα -
T-SHIRT VERO MODA VMDINA 10329527 ΛΕΥΚΟ/ΚΟΚΚΙ...
Περισσότερα -
BIKINI TOP TRIUMPH SUMMER FLEUR WP 01 ΦΛΟΡΑΛ ...
Περισσότερα -
ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΕ ΠΕΤΡΑΔΙΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |