ΤΑ ΔΕΚΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (2Η ΕΚΔΟΣΗ) 108030125

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΔΩΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Το μάρκετινγκ έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό στις μέρες μας. Τα νέα προϊόντα αποτυγχάνουν σε καταστροφικά μεγάλο ποσοστό. Οι περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες δεν καταφέρνουν να αφήσουν τίποτε ξεχωριστό στο μυαλό των πελατών. Οι άμεσες ταχυδρομικές αποστολές, μόλις που φτάνουν να έχουν ένα τοις εκατό ανταπόκριση. Τα πιο πολλά προϊόντα φαίνονται πολύ περισσότερο, ως εναλλακτικά εμπορεύματα παρά ως ισχυρά εμπορικά είδη.
Δεν απορούμε που οι Γενικοί Διευθυντές απαιτούν απολογισμούς από τα τμήματα Μάρκετινγκ! Απαιτούν από αυτούς, πριν από κάθε μεγάλη καμπάνια, να παρέχουν του οικονομικούς τους υπολογισμούς για την απόδοση των επενδύσεών τους. Αν δεν πάρουν την ευθύνη τους για το κέρδος, ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ θα είναι ο πρώτος που θα συνεχίζει να περικόπτεται στην περίπτωση, που οι εταιρείες πρέπει να περιορίσουν τα κόστη τους.
Γιατί δεν είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ; Ο παραγωγικός συγγραφέας Philip Kotler, προσδιορίζει τις δέκα χειρότερες αδυναμίες χρησιμοποιώντας σύγχρονες πρακτικές του μάρκετινγκ.

Εκδότης : | ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. |
Μετάφραση : | ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
Σελίδες : | 160 |
ISBN : | 960-512-438-6 |
Σχήμα : | 15x22 |
Έτος έκδοσης : | 2005 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΑ ΔΕΚΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (2...
Περισσότερα -
ΚΑΛΤΣΕΣ HAPPY SOCKS KIDS JUMBO UNICORN SOCK K...
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΚΡΥΜΑΝΙΚΗ BENETTON FOUNDATION TK W ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |