Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.50 € 
μόνο 20.25 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
(108159487)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ, ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΙΚΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ

Αυτό το βιβλίο αναλύει το πλαίσιο, τη διαδικασία, καθώς και τις δημιουργικές προσεγγίσεις για τον σχεδιασμό μιας ερευνητικής πρότασης ή ενός πρότζεκτ έρευνας ποιοτικών, ποσοτικών ή μεικτών μεθόδων στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες και τις επιστήμες υγείας.

Απευθύνεται σε φοιτητές και καθηγητές που αναζητούν βοήθεια στην προετοιμασία ενός ερευνητικού πλάνου για ένα επιστημονικό άρθρο, μια μεταπτυχιακή ή διδακτορική διατριβή ή μια αίτηση χρηματοδότησης. Επίσης απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών και των επιστημών υγείας.

Το βιβλίο χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από βήματα που πρέπει να πραγματοποιήσουν οι ερευνητές πριν αναπτύξουν τις προτάσεις ή τα πλάνα για την έρευνά τους. Το δεύτερο μέρος αναλύει τις διάφορες ενότητες που χρησιμοποιούνται στην ανάπτυξη μιας επιστημονικής έρευνας για μια μεταπτυχιακή ή διδακτορική διατριβή ή μια ερευνητική αναφορά. Σε κάθε βήμα αυτής της διαδικασίας, ο αναγνώστης καθοδηγείται σε ποσοτικές, ποσοτικές και μεικτές προσεγγίσεις.

Σε κάθε κεφάλαιο, παρατίθενται παραδείγματα από διάφορους τομείς, τα οποία έχουν αντληθεί από βιβλία, άρθρα περιοδικών, προτάσεις διατριβών και διατριβές. Το περιεχόμενο του βιβλίου επεκτείνεται, επίσης, στον μεθοδολογικό πλουραλισμό που υπάρχει σήμερα στην έρευνα και το κείμενο συμπεριλαμβάνει εναλλακτικές φιλοσοφικές ιδέες, ποικίλα μοντέλα έρευνας και πολυάριθμες διαδικασίες.

Σε ένα ευρύτερο επίπεδο, το βιβλίο μπορεί να είναι χρήσιμο ως βιβλίο αναφοράς ή σύγγραμμα μαθημάτων που αφορούν τις μεθόδους έρευνας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
Μετάφραση : ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ 
Σελίδες : 328 
ISBN : 978-618-5036-50-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση