Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΕ ΤΟ FREECAD
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ
  • ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΕ ΤΟ FREECAD
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.00 € 
μόνο 13.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΕ ΤΟ FREECAD
(108171632)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το FreeCAD είναι ένα λογισμικό παραμετρικής σχεδίασης που προσφέρεται δωρεάν ακόμα και για εμπορική χρήση. Το βιβλίο αυτό παρέχει μια γενική παρουσίαση των δυνατοτήτων του προγράμματος σε μια ποικιλία θεμάτων, όπως σχεδίαση 2D, σχεδίαση 3D, μηχανολογικό σχέδιο, αρχιτεκτονικό σχέδιο, κ.λπ. Οπωσδήποτε δεν είναι εξαντλητική, αλλά παρέχει τις βάσεις και τις κατευθύνσεις για κάποιον που θέλει να εμβαθύνει περισσότερο. Τα διάφορα θέματα παρουσιάζονται μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα αυξανόμενης δυσκολίας, τα οποία ξεκινούν από απλά διδιάστατα σχέδια και φθάνουν μέχρι την κίνηση στον τριδιάστατο χώρο. Τα παραδείγματα λύνονται βήμα-βήμα και με πολλές επεξηγήσεις, ώστε ο νέος σχεδιαστής να μη μαθαίνει απλώς τι πρέπει να κάνει, αλλά και γιατί το κάνει.

Το βιβλίο γράφηκε για μια συγκεκριμένη έκδοση του FreeCAD, όμως ο τρόπος εργασίας και τα παραδείγματα επιλέχτηκαν προσεκτικά, ώστε η παρουσιαζόμενη μεθοδολογία να εφαρμόζεται και σε μελλοντικές εκδόσεις του προγράμματος. Στην πραγματικότητα, η ίδια μεθοδολογία (σχέδιο 2D- αντικείμενο 3D-Συναρμολόγηση- Αλληλεπίδραση αντικειμένων-Κίνηση) εφαρμόζεται σε όλα τα σύγχρονα προγράμματα παραμετρικής σχεδίασης, πιθανόν με διαφορετικά ονόματα στις εντολές, αλλά πάντα με την ίδια φιλοσοφία.

Συνεπώς, η χρήση του παρόντος βιβλίου δεν περιορίζει τον νέο σχεδιαστή στη χρήση του FreeCAD. Αντίθετα, του δίνει τη δυνατότητα να πάρει τις βασικές γνώσεις της παραμετρικής σχεδίασης χωρίς κανένα οικονομικό ρίσκο -αφού το FreeCAD είναι δωρεάν- και στη συνέχεια να επεκταθεί σε πιο προηγμένες τεχνικές, είτε με το FreeCAD είτε με κάποιο άλλο λογισμικό.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 224 
ISBN : 978-960-645-173-7 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση