\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
(108175259)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ Το παρόν εγχειρίδιο παρέχει μια νέα προοπτική για τη στρατηγική από οικονομική και οργανωσιακή οπτική μέσω μιας ολιστικής προσέγγισης, η οποία περιλαμβάνει βασικές θεωρητικές αρχές, αλλά ταυτόχρονα είναι και ρεαλιστικό δίνοντας έμφαση στις πρακτικές εφαρμογές της στρατηγικής, ώστε να ενθαρρύνει τους αναγνώστες να είναι ανοιχτοί και να βρίσκονται σε μεγαλύτερη συνάφεια με ένα ευρύτερο σύνολο ιδεών, διατηρώντας μια πιο ψύχραιμη στάση απέναντι στις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου και τις προοπτικές για το μέλλον της στρατηγικής. Οι βασικοί τομείς της στρατηγικής στην παρούσα έκδοση παρουσιάζονται μέσα από μια κριτική στάση. Εκτός από τις κλασικές θεματικές περιοχές και θεωρίες, όπως είναι η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος, των πόρων και ικανοτήτων της επιχείρησης, καθώς και η απόφαση εσωτερικοποίησης, εξωτερικοποίησης ή/και συνεργασίας, στο εγχειρίδιο περιλαμβάνονται επίσης θεματικές που δεν αναλύονται τόσο πολύ σε παραδοσιακά εγχειρίδια στρατηγικής, όπως στρατηγική για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, πολιτική οικονομία της παγκοσμιοποίησης, φύση και στρατηγική των πολυεθνικών επιχειρήσεων, οργανωσιακή πολιτική και λήψη αποφάσεων, καθώς και μια συνολική αποτίμηση του μέλλοντος της στρατηγικής. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|