Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 108194638

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 69.30 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 77.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 77.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
108194638
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Η Στρατηγική επιχειρήσεων - Πολύπλευρη διερεύνηση σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους φοιτητές να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται με τον τρόπο των μάνατζερ. Με πωλήσεις άνω του 1 εκατομμυρίου αντιτύπων παγκοσμίως, το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πλήρη εισαγωγή στη στρατηγική επιχειρήσεων για τα διοικητικά στελέχη του σήμερα και του αύριο. Από τις νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι τις πολυεθνικές εταιρείες, στις σελίδες του εξετάζονται τα μεγάλα ερωτήματα που αφορούν τους οργανισμούς - πώς ευημερούν, αναπτύσσονται, καινοτομούν και αλλάζουν.

Πρωταρχικός στόχος είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν σφαιρική εικόνα των ζητημάτων και των τεχνικών στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, και με άξονα τη ρεαλιστική άποψη του πεδίου, παρουσιάζονται εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης, ενώ διερευνώνται βασικά θέματα, όπως, μεταξύ άλλων, ανάλυση επιχειρηματικού κλάδου και πόρων-ικανοτήτων, επιχειρηματικά μοντέλα, εταιρική και διεθνής στρατηγική, επιχειρηματικότητα και καινοτομία, ο ρόλος της τεχνολογίας, εξαγορές-συγχωνεύσεις και συμμαχίες στο σύγχρονο τοπίο, η σημασία της ηγεσίας στη στρατηγική αλλαγή και η πρακτική εφαρμογή της στρατηγικής.

Με σκοπό να τονίσει ότι ο τρόπος διαμόρφωσης και υλοποίησης της στρατηγικής δεν ακολουθεί μια απλή γραμμική πορεία, το βιβλίο υιοθετεί το μοντέλο των «τριών κύκλων» ?στρατηγική τοποθέτηση, στρατηγικές επιλογές και στρατηγική στην πράξη-, ενώ παράλληλα μια πληθώρα από παραδείγματα και περιπτώσεις μελέτης γνωστών ανά τον κόσμο εταιρειών καλύπτουν τα ενδιαφέροντα των φοιτητών. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο με νέες και ιδιαίτερες προσεγγίσεις των κύριων ζητημάτων, που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και διευκολύνει τη διαδικασία της μάθησης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 904 
ISBN : 978-960-586-457-6 
Σχήμα : 21Χ29 
Σειρά : BUSINESS MANAGEMENT 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση