Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
0
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 108188922

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 54.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 60.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 60.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
108188922
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο «Στρατηγική διοίκηση τουρισμού, φιλοξενίας και εκδηλώσεων» είναι το απόλυτο εγχειρίδιο για κάθε σπουδαστή και σπουδάστρια που προσεγγίζει αυτό το αντικείμενο για πρώτη φορά. Παρουσιάζει τις θεμελιώδεις αρχές του στρατηγικού μάνατζμεντ σε επιχειρήσεις τουρισμού, φιλοξενίας και διοργάνωσης εκδηλώσεων, καθώς επίσης την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη μέσω πληθώρας περιπτωσιολογικών μελετών και παραδειγμάτων.

Συγκεκριμένα, το βιβλίο περιλαμβάνει:

Πλήρως επικαιροποιημένες διεθνείς περιπτωσιολογικές μελέτες, τόσο από μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) όσο και από επιχειρήσεις μεγάλης κλίμακας, στις οποίες παρουσιάζονται οι διάφορες εφαρμογές της θεωρίας του στρατηγικού μάνατζμεντ.

Περιεχόμενο για συναφή και επίκαιρα θέματα όπως τα μεγα-δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, η βιωσιμότητα και η εταιρική κοινωνική ευθύνη, η δυναμικότητα απορρόφησης και η καινοτομία.

Διαδικτυακό υποστηρικτικό υλικό για εκπαιδευτές, το οποίο παρέχει επεξηγήσεις και οδηγίες σχετικά με τη χρήση του βιβλίου, καθώς και συμπληρωματικές ασκήσεις, περιπτωσιολογικές μελέτες και συνδέσμους βίντεο για τους φοιτητές.

Το βιβλίο είναι γραμμένο με τρόπο εύληπτο και ελκυστικό? επιπλέον, είναι δομημένο λογικά και διαθέτει χρήσιμα χαρακτηριστικά που βοηθούν τους φοιτητές να μαθαίνουν και να κατανοούν το περιεχόμενο. Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για φοιτητές στους κλάδους του τουρισμού, της φιλοξενίας και της διοργάνωσης εκδηλώσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Μετάφραση : ΚΑΝΑΒΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 
Σελίδες : 944 
ISBN : 978-960-645-339-7 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ...

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση