Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΣΤΗ ΜΕΘΟΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ FYROM
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
  • ΣΤΗ ΜΕΘΟΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ FYROM
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:24.11 € 
μόνο 21.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΣΤΗ ΜΕΘΟΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ FYROM
(108079905)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΛΕΠΕ

...Ένα ερώτημα που βασανίζει τους ερευνητές είναι κατά πόσο τα θεωρητικά μοντέλα επικοινωνίας μπορούν να έχουν εφαρμογή σε όλα τα κοινωνικά σύνολα και υποσύνολα και πώς εξηγούν τις δομημένες σχέσεις μεταξύ της κοινωνίας και της εξουσίας. Ένα δεύτερο που με βασάνιζε προσωπικά ήταν κατά πόσο η λεγόμενη παγκοσμιοποίηση έχει προχωρήσει τόσο πολύ, ώστε κοινωνίες που ζουν σε ένα κοινό γεωγραφικό χώρο, ανήκουν όμως σε διαφορετικά έθνη, ζουν σε διαφορετικά κράτη με διαφορετικό πολιτικό παρελθόν, μπορούν να έχουν περισσότερα κοινά σημεία από ότι διαφορές, και να αντιδρούν παρόμοια στα ίδια ερεθίσματα.

Η περιοχή που συνορεύει η Ελλάδα με την Αλβανία και τη FYROM κάποτε αποτελούσε ενιαίο γεωγραφικό και πολιτικό χώρο. Όμως από το 1913 κ,ε. χωρίστηκε από τους Βαλκανικούς Πολέμους που δημιούργησαν την πολιτική κατάσταση που ίσχυσε σε γενικές γραμμές μέχρι το 1990. Οι νομοί Καστοριάς, Φλώρινας, Μοναστηρίου (Bitola) και Περλεπέ (Prilep) της FYROM, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και οι κοινωνίες τους τέθηκαν υπό παρακολούθηση.

Το κύριο ζήτημα ήταν η διακρίβωση των σχέσεων μεταξύ των παραγόντων, δηλαδή των φορέων άσκησης της πολιτικής και της εξουσίας, των μέσων ενημέρωσης, των μηνυμάτων που μεταδίδονται και των αντιδράσεων του κοινού. Και μάλιστα κατά πόσο υπάρχει ή βρίσκεται σε εξέλιξη μια σύγκλιση των τοπικών κοινωνιών, έτσι ώστε να είναι ορατή στον ορίζοντα μια διάθεση προσέγγισης τους άσχετα από τις πολιτικές που ασκούν τα κράτη. Ή κατά πόσο τα σύνορα ορίζουν ακόμη διαφορετικές κοινωνίες και διαφορετικές συμπεριφορές. Και φυσικά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση...

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
Σελίδες : 280 
ISBN : 978-960-458-233-4 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση