Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ 108203478

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 27.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
108203478
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Για τον Nietzsche ο Υπεράνθρωπος υπήρξε ένα διαφημιστικό της φιλοσοφίας του. Ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά μαζί του επειδή είχε άλλες προτεραιότητες. Για τον Freud ο Υπεράνθρωπος έζησε στο πολύ μακρινό παρελθόν. Στην μυθολογική υπόθεση του Freud ήταν ο ναρκισσιστικός πατέρας της αρχέγονης ορδής που πριν από τον θάνατό του έπαιξε τον ρόλο του στην ανάπτυξη της ψυχολογίας των μαζών και με την πατροκτονία του -και σε συνδυασμό με τα αισθήματα ενοχής των γιων του- έπαιξε τον ρόλο του στην εξέλιξη των τοτέμ και των ταμπού και εξυπηρέτησε την οικουμενικότητα του οιδιπόδειου συμπλέγματος. Στο σενάριο του Freud το πορτρέτο του Υπερανθρώπου σαν νάρκισσου, σεξουαλικά ζηλιάρη, αδιάλλακτου που αγαπούσε τους άλλους μόνο όταν εξυπηρετούσαν τις ανάγκες του συνιστά μια ψυχαναλυτική αποτυχία και απλοποίηση. Και ο Nietzsche και ο Freud είχαν δεχτεί την επιρροή του Κάρολου Δαρβίνου.

Το Αγωνιζόμαστε για το απαγορευμένο είναι η μυθιστορηματική βιογραφία του Υπερανθρώπου απ’ την οποία δεν απουσιάζει η φιλοσοφική διάθεση. Το κείμενο αυτό αποτελεί και ορθολογική και λογοτεχνική κατασκευή. Το μυθιστόρημα αυτό προσπαθεί να απαντήσει στα εξής ερωτήματα: Τι είναι ο Υπεράνθρωπος; Πώς λειτουργεί στη θεωρία; Πώς λειτουργεί στην πράξη; Υπάρχει συνοχή μεταξύ τους; Πώς βλέπει το υπόλοιπο ανθρώπινο είδος; Είναι επικίνδυνος για την ανθρωπότητα; Έχουμε μπει στην εποχή του Υπερανθρώπου; Σ’ αυτή τη μυθιστορηματική βιογραφία κάνει την εμφάνισή της και η διαφορετική ή ανώτερη ηθική του, που υπάρχει ως εντελώς αντίθετη προς τις τρέχουσες και κυρίαρχες ηθικές σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Ο συγγραφέας του κειμένου δεν ταυτίζεται μ’ αυτή τη διαφορετική ή ανώτερη ηθική, αλλά και δεν την απορρίπτει, μόνο την εκθέτει, μόνο την περιγράφει αναλυτικά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΟΣΕΛΟΤΟΣ 
Σελίδες : 900 
ISBN : 978-618-205-663-9 
Σχήμα : 16Χ23 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση