BRANDING 108202935
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Το βιβλίο αυτό αφορά όλους όσους ασχολούνται με το branding- από υψηλόβαθμα στελέχη μέχρι φιλόδοξους φοιτητές. Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ερώτημα «μπορεί ένας καταναλωτής να νιώσει αγάπη για ένα brand;» και η απάντησή του σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού.
Μια καινοτομία αυτού του βιβλίου αποτελεί η εισαγωγή του προσωπικού στη διαδικασία της ανάπτυξης σχέσεων με τα brands. Πόση σημασία έχουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων; Μπορεί η επιλογή προσωπικού να γίνει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και να ενισχύσει τις προσπάθειες του εκάστοτε τμήματος marketing;
Μέσα από ένα -ελπίζουμε- κατανοητό και ευχάριστο κείμενο, που απλοποιεί περίπλοκες έννοιες και νοήματα, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πραγματικά χρήσιμο ανάγνωσμα και να προτείνουμε άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις. Παράλληλα, οι μελέτες περίπτωσης στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρουσιάζουν καλές πρακτικές και τρόπους που μεγάλα- ή και μικρότερα brands έχουν εφαρμόσει προκειμένου να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν σχέσεις ουσίας με τους καταναλωτές τους.
| Εκδότης : | ROSILI |
| Σελίδες : | 128 |
| ISBN : | 978-618-513-189-0 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Σειρά : | ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
| Μήνας έκδοσης : | Οκτώβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2024 |
Είδατε πρόσφατα
-
BRANDING
Περισσότερα -
ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ ESTIA EARTH ΑΝΤΙΚΟΛΛΗΤΙΚΟ ΠΕΤΡΑ 6,8...
Περισσότερα -
ΕΛΑΣΤΙΚΑ 215/40R16 TOYO PROXES T1-R XL 86W
Περισσότερα -
T-SHIRT UBS2 E219338-999 ΓΚΡΙ ΜΕΛΑΝΖΕ (6 ΕΤΩΝ...
Περισσότερα -
ΚΑΛΤΣΕΣ RUSSELL ATHLETIC HALTON 3P ΜΑΥΡΕΣ (43...
Περισσότερα -
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑΣ ΤΖΑΚΙ DAVOLINE TAU HPA 90CM BLA...
Περισσότερα -
ΚΟΜΟΔΙΝΟ INART ΞΥΛΟ ΛΕΥΚΟ ΡΟΖ 51X35X70.5CM
Περισσότερα -
ΤΖΑΚΕΤ ENERGIERS ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΦΛΟΡΑΛ ΡΟΖ (86ΕΚ...
Περισσότερα -
Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ
Περισσότερα -
ΗΤΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ;
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


