BRANDING 108202935
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Το βιβλίο αυτό αφορά όλους όσους ασχολούνται με το branding- από υψηλόβαθμα στελέχη μέχρι φιλόδοξους φοιτητές. Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ερώτημα «μπορεί ένας καταναλωτής να νιώσει αγάπη για ένα brand;» και η απάντησή του σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού.
Μια καινοτομία αυτού του βιβλίου αποτελεί η εισαγωγή του προσωπικού στη διαδικασία της ανάπτυξης σχέσεων με τα brands. Πόση σημασία έχουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων; Μπορεί η επιλογή προσωπικού να γίνει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και να ενισχύσει τις προσπάθειες του εκάστοτε τμήματος marketing;
Μέσα από ένα -ελπίζουμε- κατανοητό και ευχάριστο κείμενο, που απλοποιεί περίπλοκες έννοιες και νοήματα, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πραγματικά χρήσιμο ανάγνωσμα και να προτείνουμε άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις. Παράλληλα, οι μελέτες περίπτωσης στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρουσιάζουν καλές πρακτικές και τρόπους που μεγάλα- ή και μικρότερα brands έχουν εφαρμόσει προκειμένου να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν σχέσεις ουσίας με τους καταναλωτές τους.
| Εκδότης : | ROSILI |
| Σελίδες : | 128 |
| ISBN : | 978-618-513-189-0 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Σειρά : | ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
| Μήνας έκδοσης : | Οκτώβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2024 |
Είδατε πρόσφατα
-
BRANDING
Περισσότερα -
Ο ΙΧΝΕΥΜΩΝ
Περισσότερα -
Ο ΚΩΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ
Περισσότερα -
SERLOCK HOLMES
Περισσότερα -
ΦΥΣΗ ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΚΕΛΟΥΣ
Περισσότερα -
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ
Περισσότερα -
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΥ ΑΣΤΕΡΟΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤ...
Περισσότερα -
ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 1922
Περισσότερα -
OPEN SESAME PRAIRIE DOWN PURPLE
Περισσότερα -
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΙΝΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


