BRANDING 108202935
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Το βιβλίο αυτό αφορά όλους όσους ασχολούνται με το branding- από υψηλόβαθμα στελέχη μέχρι φιλόδοξους φοιτητές. Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει. Στο επίκεντρο βρίσκεται το ερώτημα «μπορεί ένας καταναλωτής να νιώσει αγάπη για ένα brand;» και η απάντησή του σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού.
Μια καινοτομία αυτού του βιβλίου αποτελεί η εισαγωγή του προσωπικού στη διαδικασία της ανάπτυξης σχέσεων με τα brands. Πόση σημασία έχουν τα προσωπικά χαρακτηριστικά των εργαζομένων; Μπορεί η επιλογή προσωπικού να γίνει πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και να ενισχύσει τις προσπάθειες του εκάστοτε τμήματος marketing;
Μέσα από ένα -ελπίζουμε- κατανοητό και ευχάριστο κείμενο, που απλοποιεί περίπλοκες έννοιες και νοήματα, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πραγματικά χρήσιμο ανάγνωσμα και να προτείνουμε άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις. Παράλληλα, οι μελέτες περίπτωσης στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρουσιάζουν καλές πρακτικές και τρόπους που μεγάλα- ή και μικρότερα brands έχουν εφαρμόσει προκειμένου να δημιουργήσουν και να συντηρήσουν σχέσεις ουσίας με τους καταναλωτές τους.
| Εκδότης : | ROSILI |
| Σελίδες : | 128 |
| ISBN : | 978-618-513-189-0 |
| Σχήμα : | 17Χ24 |
| Σειρά : | ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
| Μήνας έκδοσης : | Οκτώβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2024 |
Είδατε πρόσφατα
-
BRANDING
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
Περισσότερα -
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛ...
Περισσότερα -
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΝ ΕΞΥΨΩΣΙΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Περισσότερα -
Ο ΝΤΑΝΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΙΣΤΕΣ
Περισσότερα -
ΑΡΣΕΝ ΛΟΥΠΕΝ Η ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΙΝΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ
Περισσότερα -
ΟΙ ΑΓΑΠΕΣ ΔΕΝ ΚΗΔΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ
Περισσότερα -
ΛΙΓΑ ΦΛΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΣΤΑΝΟ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


