Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 108195027

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 26.91 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 29.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 29.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
108195027
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

Μια περιεκτική εισαγωγή στη μακροοικονομική, χωρίς εξεζητημένους τεχνικούς όρους, με έμφαση στις θεμελιώδεις έννοιες και με παραδείγματα και εφαρμογές από την καθημερινή ζωή.

Το βιβλίο Μακροοικονομική: Βασικές αρχές είναι μια εναλλακτική πρόταση στην πατροπαράδοτη προσέγγιση της παράθεσης τεχνικών λεπτομερειών, η οποία προτιμάται στα κλασικά εγχειρίδια. Το βιβλίο είναι συνοπτικό και δεν επιμένει σε εξειδικευμένα τεχνικά στοιχεία, αλλά είναι πολύ σχολαστικό δεν γράφτηκε για να δείξει στους φοιτητές πώς να μετατοπίζουν καμπύλες σε διαγράμματα, αλλά να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τις θεμελιώδεις αρχές της μακροοικονομικής και την εφαρμογή τους στην πράξη. Τα εισαγωγικά στοιχεία της θεωρίας που περιλαμβάνονται στο βιβλίο (όπως και στο άλλο της σειράς, Μικροοικονομική: Βασικές αρχές) συνοδεύονται από 700 και πλέον αποσπάσματα από ειδήσεις οικονομικών νέων, τα οποία χρησιμοποιούνται ως επεξηγήσεις ή ως ασκήσεις. Το βιβλίο είναι πολύ εύληπτο, όμως οι ερωτήσεις στο τέλος κάθε κεφαλαίου είναι απαιτητικές και χρειάζονται διεξοδική κατανόηση των σχετικών μακροοικονομικών εννοιών, κριτική σκέψη, καθώς και την ικανότητα συσχέτισης των εννοιών με την καθημερινότητα.

Η τέταρτη έκδοση αναθεωρήθηκε πλήρως με νέα ύλη για θέματα όπως είναι το μοντέλο προσφοράς και ζήτησης, τα μοντέλα της πλευράς της προσφοράς, τα προβλήματα που αντιμετώπισε πρόσφατα η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ, ο ρόλος του κράτους, και οι «οικονομικές φούσκες» που τελικά... σκάνε! Στα παραρτήματα του βιβλίου περιλαμβάνονται τεχνικές λεπτομέρειες, απαντήσεις σε παραδείγματα θεμάτων εξετάσεων, καθώς και στις ερωτήσεις με ζυγή αρίθμηση. Εξάλλου, υπάρχουν ειδικά πλαίσια (με τίτλο Σημεία ενδιαφέροντος) με σύντομες παρουσιάσεις συναφών ζητημάτων.

Στη διάθεση των διδασκόντων υπάρχει συνοδευτικό εκπαιδευτικό υλικό που αποτελείται από το εγχειρίδιο διδασκαλίας και διαφάνειες σε μορφή ppt.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 592 
ISBN : 978-960-645-367-0 
Σχήμα : 17X24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση