Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 108195026

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 13.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 15.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 15.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
108195026
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

Μια περιεκτική εισαγωγή στη μικροοικονομική, χωρίς εξεζητημένους τεχνικούς όρους, με έμφαση στις έννοιες και όχι στα μαθηματικά, με πραγματικά παραδείγματα και εφαρμογές από την καθημερινή ζωή.

Επειδή μερικές φορές ένα ακριβές θεωρητικό μοντέλο δεν είναι τόσο χρήσιμο στον πραγματικό κόσμο, το βιβλίο ισορροπεί ανάμεσα στις αρχές των οικονομικών ως κοινωνικής διαδικασίας και στα μαθηματικά. Η μικροοικονομική είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας: Οι τιμές των καυσίμων, οι μισθολογικές αυξήσεις, το κόστος της υγειονομικής περίθαλψης, οι εμπορικές συναλλαγές είναι ζητήματα που άπτονται της μικροοικονομικής. Έτσι, σε αυτό το βιβλίο (όπως και στο άλλο της σειράς, Μακροοικονομική: Βασικές αρχές) οι εξηγήσεις συνοδεύονται από παραδείγματα και εφαρμογές από την καθημερινή ζωή.

Το βιβλίο καλύπτει το βασικό μοντέλο προσφοράς και ζήτησης και το πώς αυτό ερμηνεύει τις περισσότερες μεταβολές τιμών που παρατηρούνται στην αγορά. Υπάρχουν αναφορές στις κρατικές παρεμβάσεις στην αγορά, στη θεωρία του καταναλωτή και τη μεγιστοποίηση χρησιμότητας, όπου λαμβάνονται υπόψη τόσο οι θεωρητικές έννοιες όσο και τα πρακτικά ζητήματα που ανακύπτουν στη θεωρία της επιχείρησης, την «απομαθηματικοποίηση» των οριακών εσόδων, και άλλα σχετικά θέματα στα μονοπώλια, στον τέλειο ανταγωνισμό και στον ατελή ανταγωνισμό και τα ολιγοπώλια, όπως αποτυπώνονται μέσα από παραδείγματα (ΟΠΕΚ, Coke, Pepsi). Εξετάζονται η θεωρία παιγνίων, μέσα από μια ανασκόπηση γνώριμων μοντέλων και εννοιών, με την προειδοποίηση ότι η εν λόγω θεωρία αποτελεί πρωτίστως «νοητική κατάσταση», οι αγορές παραγωγικών συντελεστών, οι κοινωνικές ενισχύσεις και τα δημοσιονομικά, με τη βοήθεια εργαλείων που παρουσιάζονται, και το διεθνές εμπόριο. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχουν παραδείγματα και ασκήσεις, ενώ στα παραρτήματα περιλαμβάνονται απαντήσεις σε παραδείγματα θεμάτων εξετάσεων, καθώς και οι λύσεις των ασκήσεων με ζυγή αρίθμηση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 293 
ISBN : 978-960-645-366-3 
Σχήμα : 17X24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση