Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ 108188296

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 18.13 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.14€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.14 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
108188296
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Είναι ο εκκλησιαστικός χώρος ομοιογενής και αδιαφοροποίητος; Πώς μπορούν να ερμηνευθούν οι αντιθέσεις και οι ανταγωνισμοί που αναπτύσσονται στους κόλπους της Εκκλησίας; Πώς νομιμοποιείται ιδεολογικά η κυριαρχική θέση και εξουσία των επισκόπων και ποια ανταγωνιστικά σχήματα σκέψης προωθούν μεταρρυθμιστές θεολόγοι και κληρικοί;

Ποια είναι τα βασικά ρεύματα θεολογικο-φιλοσοφικής σκέψης κατά τη διάρκεια της μεταπολίτευσης; Πώς νοηματοδοτούν τις βασικές κατηγορίες της σκέψης (π.χ. χώρος, χρόνος) και κοινές χριστιανικές έννοιες, όπως εκκλησία και σωτηρία; Ποιες προτάσεις διατυπώνουν για τις σχέσεις Εκκλησίας-κράτους και για το ρόλο της Εκκλησίας μέσα στις νέες συνθήκες της μεταπολίτευσης; Πώς τοποθετούνται απέναντι στο κρίσιμο ζήτημα της αλλαγής μέσα στην ιστορία;

Πώς μπορούν να ερμηνευθούν οι διαμάχες για την εκκλησιαστική περιουσία το 1987 και για τις ταυτότητες το 2000; Πρόκειται για συγκρούσεις δύο θεσμών που ερίζουν για τη σφαίρα επιρροής τους, για αναμετρήσεις διαμετρικά αντίθετων ιδεολογικά κόσμων ή μήπως υπάρχουν και κοινωνικοί παράγοντες και κρίσιμα πολιτικά διακυβεύματα που εξηγούν την ένταση με την οποία αυτές εκδηλώθηκαν;

Ποιες στρατηγικές νομιμοποίησης και συμμαχίες ανέπτυξαν οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές; Ποιος ήταν ο ρόλος της δημοσιογραφίας και της επιστημονικής διανόησης στη μανιχαϊστική πρόσληψη των αντιπαραθέσεων; Διαπιστώνονται αλλαγές στην εσωτερική οργάνωση και ιδεολογία της Εκκλησίας ή παραμένει ένα θεσμός που δεν τον «άγγιξε» η μεταπολίτευση;

Το ανά χείρας βιβλίο επιχειρεί να προσφέρει απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα μέσα από μία κοινωνιολογική διερεύνηση των σχέσεων Εκκλησίας, ιδεολογίας και πολιτικής υπό το φως των ιδεολογικών και δομικών αλλαγών της μεταπολιτευτικής περιόδου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 326 
ISBN : 978-960-02-3996-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τ...

    ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση