Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ 108177086

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 12.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 13.78€ 
Προτεινόμενη λιανική 13.78 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑΓΕΝΕΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ
108177086
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται το θέμα της διαγενεακής μεταβίβασης της φτώχειας και της αποστέρησης και έχει προέλθει από διπλωματική εργασία ειδίκευσης, η οποία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) στην κατεύθυνση "Κοινωνιολογία και Σύγχρονη Βιομηχανική Κοινωνία: Ειδικά θέματα παιδικής ηλικίας, κοινωνικών μειονοτήτων, εργασίας και εκπαίδευσης".

Ο σκοπός της μελέτης είναι διττός: αφενός, να προσεγγίσει θεωρητικά το ζήτημα της διαγενεακής μεταβίβασης της ελλειμματικότητας, και αφετέρου, να διαπιστώσει, ερευνητικά, την ύπαρξη, ή μη, της διαγενεακής μεταβίβασης της ελλειμματικότητας στον υπό μελέτη πληθυσμό, με γνώμονες την εκπαίδευση και την επαγγελματική κατηγορία.

Η εν λόγω έρευνα έλαβε χώρα σε μια επαρχιακή περιοχή, την ευρύτερη περιοχή των Καλαβρύτων, και το δείγμα συνέθεσαν εξήντα πέντε άτομα, καθώς, και οι οικογένειες αυτών, σε εύρος τριών γενεών. Ως ερευνητική στρατηγική αξιοποιήθηκε η μελέτη περίπτωσης και ως εργαλείο συλλογής των δεδομένων το ερωτηματολόγιο, ενώ, η ανάλυση των στοιχείων βασίστηκε σε ένα σταθμισμένο μοντέλο ερμηνείας, που δομήθηκε για τις απαιτήσεις της παρούσας ερευνητικής προσέγγισης.

Το βιβλίο απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να εμβαθύνουν στην έκφανση των κοινωνικών ανισοτήτων που αφορά στη διαγενεακή τους διάσταση, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο, καθώς, προτείνεται, αλλά, και εφαρμόζεται, μία καινοτόμος μέθοδος ανάλυσης των κοινωνικών δεδομένων, σχετικές με το υπό μελέτη ζήτημα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 214 
ISBN : 978-960-02-3821-1 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση