ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; 108166460

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΑΠΑΝΤΟΥΝ 16 ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;
Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;
Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Αραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;
Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ.
Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.
Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά με μια άλλη ματιά.

Εκδότης : | IWRITE |
Σελίδες : | 156 |
ISBN : | 978-960-627-188-5 |
Σχήμα : | 14Χ21 |
Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2020 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ;
Περισσότερα -
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
Περισσότερα -
Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΛΕΙΑΣ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ADIDAS PERFORMANCE SUPERNOVA ΡΟΖ (UK...
Περισσότερα -
ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ STUDIO ACCESSORI ΞΥΛΙΝΑ ΟΒΑΛ ΦΟΥΞ...
Περισσότερα -
ΔΡΟΣΟΣΤΑΛΙΔΑ
Περισσότερα -
ΑΜΑΝΙΚΗ ΜΠΛΟΥΖΑ ADIDAS PERFORMANCE RESPONSE S...
Περισσότερα -
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
Περισσότερα -
ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ SPEEDO ATAMI SLIDE ΡΟΖ/ΛΕΥΚΗ (UK:3,...
Περισσότερα -
COLL COBUI YOUNG LEARN DICTION
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |