Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΧΩΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΧΩΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:34.67 € 
μόνο 31.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΧΩΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
(108162948)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το αγαθό περιβάλλον είναι σε όλες του τις μορφές κοινωνικά άνισα κατανεμημένο. Επίσης άνισα κατανεμημένες είναι και οι συνέπειες της υποβάθμισης του περιβάλλοντος, σε τοπικό και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο κύκλος της περιβαλλοντικής ανισότητας έχει την αφετηρία του στους τόπους με το εντονότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στις ομάδες και στις κοινωνίες της υψηλής κατανάλωσης και της αστείρευτης δίψας για ενέργεια και φυσικούς πόρους, και ολοκληρώνεται με δραματικό τρόπο στους τόπους εκείνους, οι οποίοι πλήττονται από την άνιση κατανομή των φυσικών πόρων, του πλούτου, της γνώσης και της ευημερίας. Οι ποικίλες εκφάνσεις της περιβαλλοντικής ανισότητας και οι διαδικασίες με τις οποίες οι υφιστάμενες κοινωνικές ανισότητες την απαράγουν αποτελούν κεντρικά ζητήματα για το πρώτο μέρος του βιβλίου.

Στο Β μέρος του βιβλίου ο Γιάννης Φραγκόπουλος εξετάζει τον κτισμένο χώρο ως το κοινωνικό προϊόν της δράσης των ομάδων και των κοινωνιών που βαθμιαία αποκτά μια αναλυτική και ερμηνευτική αυτονομία με την κοινωνιολογία του χώρου, της αστική κοινωνιολογία, την πολιτισμική γεωγραφία και την ανθρωπολογική προσέγγιση του χώρου. Οι ανθρώπινες πρακτικές που δομούν τον χώρο, οι αναπαραστάσεις που ενσωματώνονται στη χωρική οργάνωση και στις χωρικές κατανομές, «συμμετέχουν» στην αναπαραγωγή αλλά και στην μεταβολή των κοινωνικών σχηματισμών. Έτσι οι ταξικές, οι έμφυλες, οι φυλετικές, οι εθνοτικές και οι εθνικές διαφορές συγκροτούν την «γραμματική» όχι μόνο των πολιτισμών αλλά την «γραμματική» των χωρικών μορφών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-418-797-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση