Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 108118271

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
108118271
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Το παιχνίδι θεωρείται η κυρίαρχη εμπειρία για την ολόπλευρη ανάπτυξη και μάθηση των παιδιών.

Το παιχνίδι καθοδηγεί την ανάπτυξη και αποτελεί «κινητήρια δύναμη» για την επίτευξη της. Το παιχνίδι περιέχει όλες τις αναπτυξιακές τάσεις και αποτελεί μια μέγιστη πηγή ανάπτυξης. Το παιδί ξεπερνά τον μέσο όρο της ηλικίας του, γίνεται «ψηλότερο» στη Ζώνη Επικείμενης Ανάπτυξης.

Τα παιδιά παίζουν για πολλούς λόγους. Για να ξεπεράσουν την ένταση ανεκπλήρωτων επιθυμιών και αναγκών. Για να πραγματοποιήσουν αυτές τις ανάγκες τους με όχημα τη φαντασία. Για να επεξεργαστούν εσωτερικές συγκρούσεις και να εκφράσουν επιθυμίες. Για να διαχειριστούν τα άγχη και τις αγωνίες τους. Για να ψυχαγωγηθούν και να διασκεδάσουν. Για να επικοινωνήσουν με το γύρω τους περιβάλλον. Για να δημιουργήσουν και να εκφραστούν.

Στο παιχνίδι το παιδί επιτυγχάνει τον μέγιστο αυτο-έλεγχο γιατί κάνει αυτό που του αρέσει περισσότερο. Επιτυγχάνειτη χειραφέτηση του από τους γύρω του περιορισμούς και οικειοποιείται κοινωνικοπολιτισμικές πρακτικές. Τα παιδιά παίζοντας εμπλέκονται κοινωνικά, συναισθηματικά, νοητικά και κινητικά με άλλα παιδιά. Αλληλεπιδρούν, συνεργάζονται, μαθαίνουν, εκφράζονται ελεύθερα, αναπαριστούν τη δική τους πραγματικότητα.

Από την αρχαιότητα ως και σήμερα διακρίνουμε πολλά είδη παιχνιδιού: με αντικείμενα ή χωρίς αντικείμενα, ατομικό, παράλληλο, ομαδικό, ελεύθερο παιχνίδι στις γωνιές της τάξης ή στο διάλειμμα, κοινωνικό-δραματικό παιχνίδι, φανταστικό, συμβολικό, θεατρικό, παιδαγωγικό με υλικό, κατασκευαστικό, παιχνίδια με κανόνες, παιχνίδια γνωριμίας, κινητικά ομαδικά και παραδοσιακά, παιχνίδια διερεύνησης, στην παιδικά χαρά, στην αυλή του σχολείου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ 
Σελίδες : 72 
ISBN : 978-618-5033-16-3 
Σχήμα : 22Χ30 
Σειρά : ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση