Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 108101353

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 42.30 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 47.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 47.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
108101353
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το πρώτο διδακτικό σύγγραμμα που παρουσιάζει με συνοχή και συνέπεια τόσο την κλασική ανάκτηση πληροφοριών όσο και την ανάκτηση πληροφοριών σε διαδικτυακό περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης στον Ιστό και των συγγενών τομέων της ταξινόμησης και της συσταδοποίησης κειμένων.

Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές μεταπτυχιακού ή προχωρημένου προπτυχιακού επιπέδου, ενώ θα αποδειχθεί πολύτιμο για τους ερευνητές και τους επαγγελματίες του κλάδου. Επιπλέον, οι συγγραφείς έχουν δημοσιεύσει στον Ιστό ένα πλήρες σύνολο συνοδευτικών διαφανειών και ασκήσεων (στα αγγλικά).

Την επιστημονική επιμέλεια της ελληνικής έκδοσης υλοποίησε ο Ιωάννης Ρεφανίδης, επίκουρος καθηγητής στο τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Περιεχόμενα:

  • Ανάκτηση Boole
  • Λεξιλόγιο όρων και λίστες καταχωρίσεων
  • Λεξικά και ανάκτηση ανεκτική σε σφάλματα
  • Κατασκευή ευρετηρίου
  • Συμπίεση ευρετηρίου
  • Βαθμολόγηση, στάθμιση όρων, και το μοντέλο διανυσματικού χώρου
  • Υπολογισμός βαθμολογιών σε ένα πλήρες σύστημα αναζήτησης
  • Η αξιολόγηση στην ανάκτηση πληροφοριών
  • Ανάδραση συνάφειας και διεύρυνση ερωτημάτων
  • Ανάκτηση XML
  • Πιθανοτική ανάκτηση πληροφοριών
  • Γλωσσικά μοντέλα για την ανάκτηση πληροφοριών
  • Ταξινόμηση κειμένου και απλοϊκή Bayes
  • Ταξινόμηση σε διανυσματικό χώρο
  • Μηχανές διανυσμάτων υποστήριξης και μηχανική μάθηση σε έγγραφα
  • Επίπεδη συσταδοποίηση
  • εραρχική συσταδοποίηση
  • Διάσπαση μητρών και λανθάνουσα σημασιολογική ευρετηρίαση
  • Βασικές αρχές αναζήτησης στον Ιστό
  • Σταχυολόγηση Ιστού και ευρετήρια
  • Ανάλυση συνδέσμων

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Μετάφραση : ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
    Σελίδες : 576 
    ISBN : 978-960-461-456-1 
    Σχήμα : 21Χ29 
    Μήνας έκδοσης : Μάιος 
    Έτος έκδοσης : 2012 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση