Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:19.90 € 
μόνο 17.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
(108094130)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΡΧΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

Το βιβλίο αυτό καλύπτει με ολοκληρωμένο τρόπο βασικές έννοιες, αρχές, μεθόδους, μοντέλα και παραδείγματα των κύριων φάσεων του κύκλου ζωής τής ανάπτυξης διαδραστικών προϊόντων και συστημάτων.

Πιο συγκεκριμένα καλύπτει τις εξής φάσεις:

  • Έρευνα και αναζήτηση των δεδομένων που θα θέσουν τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς του διαδραστικού συστήματος.
  • Σχεδίαση: αποτύπωση των βασικών ιδεών και κατασκευή πρωτοτύπων του διαδραστικού συστήματος.
  • Αξιολόγηση (με συμμετοχή χρηστών) και συλλογή νέων δεδομένων που διορθώνουν και εμπλουτίζουν το υπό ανάπτυξη σύστημα.

    Η προσέγγιση που ακολουθείται δίνει έμφαση στη σχεδιαστική σκέψη, μιας και θεωρείται δεδομένο ότι η ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων είναι εγγενώς πολύπλοκη και επαναληπτική, τα προβλήματα που αντιμετωπίζονται είναι ασαφώς ορισμένα και στρυφνά, και η διαδικασία οφείλει να είναι συμμετοχική και ολιστική.

    Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές, καθηγητές, και επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται (ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν) στο ευρύ αντικείμενο της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή μέσα από τη μελέτη, τη διδασκαλία, και κυρίως την εφαρμογή σχετικών μεθόδων και αρχών έρευνας, σχεδίασης και αξιολόγησης διαδραστικών συστημάτων.

    Περιεχόμενα του βιβλίου:

  • Υποδείγματα αλληλεπίδρασης, αρχές και μοτίβα σχεδίασης
  • Βασικές έννοιες ανάπτυξης διαδραστικών συστημάτων
  • Έρευνα και αναζήτηση
  • Σχεδίαση
  • Αξιολόγηση
  • Μια ματιά στο μέλλον: φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Σελίδες : 310 
    ISBN : 978-960-461-439-4 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2011 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο
    0.00 €

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση