Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΜΜΕ 108075979

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΜΜΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 36.77 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 36.77€ 
Προτεινόμενη λιανική 36.77 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΜΜΕ
108075979
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ZHTHMATA ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Για πρώτη φορά σε ένα συλλογικό έργο διερευνώνται ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας τα οποία σχετίζονται άμεσα με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και συγκεκριμένα με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των δημοσιογράφων και των εκδοτών. Στο ίδιο έργο περιλαμβάνονται επίσης ζητήματα συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων στην ψηφιακή εποχή καθώς και ζητήματα προστασίας φωτογράφων και σύγκρουσης δικαιώματος στην προσωπικότητα και δικαιώματος στη φωτογραφία. Ο τομέας των ΜΜΕ γνωρίζει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τα οποία προκύπτουν από τις ανάγκες της ενημέρωσης, τα συναλλακτικά ήθη, την έλλειψη σε πολλές περιπτώσεις συμβάσεων μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών καθώς και την εξέλιξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου.

Πανεπιστημιακοί και δικηγόροι με εμπειρία στον τομέα και συγκριτική θεώρηση με βάση το δίκαιο άλλων κοινοτικών χωρών, όπου αυτό απαιτείται, θέτουν τα ζητήματα, παρουσιάζουν τις απόψεις και προσφέρουν απαντήσεις. Την επιμέλεια του βιβλίου έχει η Ειρήνη Α. Σταματούδη.

Το βιβλίο αυτό είναι χρήσιμο τόσο σε εκείνους που εντρυφούν στη νομική επιστήμη (δικαστές, εισαγγελείς, δικηγόρους, φοιτητές) όσο και σε όλους τους παράγοντες των ΜΜΕ (κυρίως δε δημοσιογράφους, εκδότες εντύπων και ηλεκτρονικού τύπου και φωτογράφους) προκειμένου να αποκτήσουν μία συνολική θεώρηση των θεμάτων που προκύπτουν από την καθημερινή δραστηριότητά τους.

Τα ονόματα των συνεργατών του βιβλίου είναι Λάμπρος Κοτσίρης, Ομ. Καθηγητής Α.Π.Θ., Ανθούλα Παπαδοπούλου, Επ. Καθηγήτρια Νομικής Α.Π.Θ., Μαρία Κανελλοπούλου-Μπότη, Λέκτορας Ιονίου Πανεπιστημίου, Τατιάνα-Ελένη Συνοδινού, Δ.Ν., Δικηγόρος, Πιερρίνα Κοριατοπούλου, Δ.Ν., Δικηγόρος, Μαρία-Δάφνη Παπαδοπούλου, LL.M., Δ.Ν., Δικηγόρος, Ευαγγελία Βαγενά, LL.M., Δικηγόρος, Αρχοντούλα Παπαπαναγιώτου, LL.M., Δικηγόρος, Μαρία Γ. Σινανίδου, LL.M., Δικηγόρος, Γεώργιος-Ανδρέας Ζάννος, LL.M., Δικηγόρος.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 322 
ISBN : 978-960-445-453-2 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση