Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.46 € 
μόνο 20.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ BUSINESS CLUSTERS
(108071372)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πρόκειται για ένα βιβλίο επίκαιρο που έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και θα είναι χρήσιμο όχι μόνο σε φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, μεσαία και ανώτερα στελέχη ιδιωτικών επιχειρήσεων και δημοσίων φορέων, αλλά και σε νέους ή επίδοξους επιχειρηματίες που χρειάζεται να εξοικειωθούν με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τα business clusters στη διεθνοποιημένη οικονομία.

Το βιβλίο συνθέτουν δέκα κεφάλαια που εντάσσονται λειτουργικά σε τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη ενότητα ο συγγραφέας παρουσιάζει τις θεωρητικές έννοιες της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και των ‘συστημάτων καινοτομίας’ και μετά τη σκιαγράφησή τους εστιάζει την προσοχή στην κατανόηση του πώς και γιατί εμφανίζεται η καινοτομία και ποια κοινωνικοοικονομικά στοιχεία επηρεάζουν τη διαδικασία της καινοτομίας σε επίπεδο εταιρίας ή οργάνωσης, όπως και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.

Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται ο τύπος και δίνονται τα χαρακτηριστικά των Μικρο-Μεσαίων-Επιχειρήσεων οι οποίες αποτελούν τη σπονδυλική στήλη των οικονομιών στην πλειοψηφία των χωρών της υφηλίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον κεντρικό και σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι επιχειρηματίες στις ΜΜΕ. Ο συγγραφέας παρουσιάζει την έννοια της ‘εξέλιξης του ανταγωνισμού’ και αναλύει τη σημασία των στρατηγικών συμμαχιών μεταξύ των επιχειρήσεων, οι οποίες ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΕ με τη διάχυση γνώσης και πόρων και μπορούν να ενισχύσουν τις καινοτόμες ικανότητές τους.

Στην τρίτη ενότητα αναδεικνύονται ανάγλυφα οι τρόποι με τους οποίους η ανταγωνιστικότητα και οι καινοτόμες ικανότητες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων μπορούν να ενισχυθούν μέσα στις επιχειρηματικές συστάδες (business clusters) και προσδιορίζονται οι διασυνδέσεις μεταξύ των φορέων και πρωταγωνιστών μιας συστάδας, δηλαδή Πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα, κυβερνήσεις, αρχές και ενώσεις και η σημασία καθενός από τους παραπάνω παράγοντες στη γενικότερη επιτυχία της συστάδας και τη σχέση μεταξύ του επιχειρηματικού πνεύματος, της καινοτομίας και της επιχειρηματικής συστάδας.

Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζονται οι Ευρωπαϊκές και Εθνικές απογραφές της καινοτομίας και εκεί προβάλλει ανάγλυφη η υστέρηση και οι αδυναμίες της Ελληνικής Οικονομίας, η οποία, εξαιτίας λανθασμένων στρατηγικών και κοινωνικών, πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων πολλών δεκαετιών βρίσκεται σε απίστευτα χαμηλή θέση έναντι των υπολοίπων κρατών μελών της Ε.Ε. στους δείκτες της καινοτομίας.

Το βιβλίο κλείνει εξετάζοντας τους λόγους που επιβάλλουν στη σύγχρονη διεθνοποιημένη οικονομία τις επιχειρήσεις να επανασχεδιάσουν τις οργανωτικές τους δομές συνάπτοντας στρατηγικές συμμαχίες, δίκτυα και συνεργασίες με εταιρίες απ’ όλο τον κόσμο. Ο συγγραφέας περιγράφει το μοντέλο της νέας επιχείρησης που δίνει έμφαση στην ανάγκη για ευέλικτες επιχειρήσεις με συγκεκριμένους στρατηγικούς πυρήνες, επιχειρηματικά σχέδια και ξεκάθαρη επιχειρηματική ταυτότητα, με ταυτόχρονη ανάθεση σε τρίτους (outsourcing) όλων των υπολοίπων λειτουργιών της επιχείρησης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 292 
ISBN : 978-960-351-771-9  
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση