ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ 108068586
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).
Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).
Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.
Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
| Εκδότης : | ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ |
| Σελίδες : | 128 |
| ISBN : | 978-960-461-173-7 |
| Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2008 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ...
Περισσότερα -
Η ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΟΜ ΠΑΙΖΕΙ ΚΡΥΦΤΟ
Περισσότερα -
ΑΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Περισσότερα -
Ο ΔΙΑΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΣ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΟΥ
Περισσότερα -
ΕΤΣΙ ΕΦΥΓΕ
Περισσότερα -
ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
Περισσότερα -
POWER KID
Περισσότερα -
Η ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΑ ΛΙΛΙΚΑ ΚΑΙ Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΖΑΧΑΡΩΤΩΝ
Περισσότερα -
ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ Β...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


