ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ 108068586
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ένας χρήσιμος και πρακτικός οδηγός στον οποίο περιγράφεται αναλυτικά η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (customer relationship management, CRM).
Το βιβλίο επικεντρώνεται στην πρακτική διάσταση της θεματολογίας του και περιέχει πλήθος παραδειγμάτων επίλυσης (case studies).
Αποτελεί ιδανικό βοήθημα για φοιτητές προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και πολύτιμο εγχειρίδιο για στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων.
Το βιβλίο πραγματεύεται μεταξύ άλλων και τα ακόλουθα:
| Εκδότης : | ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ |
| Σελίδες : | 128 |
| ISBN : | 978-960-461-173-7 |
| Μήνας έκδοσης : | Σεπτέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2008 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ...
Περισσότερα -
ΖΩΗ ΝΥΧΤΟΦΟΡΟΣ
Περισσότερα -
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΥ
Περισσότερα -
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ
Περισσότερα -
ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ ΒΙΒΛΙΑ Ε-Κ
Περισσότερα -
ΣΕΞ ΤΡΑΦΙΚΙΝ
Περισσότερα -
ΝΑΥΛΩΣΕΙΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑΜΟΝΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ 2008-2009
Περισσότερα -
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ (ΕΠΙ...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


