ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108055451
Εξαντλημένο
Η ανάλυση του βιβλίου επικεντρώνεται στη στρατηγική διάσταση των αποφάσεων των Διοικήσεων των Τραπεζών που αφορούν την εφαρμογή των αρχών του Μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα. Τονίζεται η αναγκαιότητα σύνδεσης όλων των εφαρμοζομένων για την κατάκτηση κάθε αγοράς-στόχου στοιχείων του Μάρκετινγκ σε μια ενιαία στρατηγική, η οποία θα πρέπει να συμβάλλει στην επίτευξη των γενικότερων επιχειρηματικών στόχων της τράπεζας. Η στρατηγική αυτή καθορίζεται μετά από την ανάλυση των ευκαιριών και απειλών που αντιμετωπίζει η τράπεζα από το ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον της και τη συσχέτιση τους με τις δεδομένες δυνάμεις και αδυναμίες της.
Τέλος στο βιβλίο ακολουθείται η ανάλυση των χρησιμοποιουμένων εργαλείων του Μάρκετινγκ που δέχεται ότι αυτά πρέπει να καταταγούν (όπως και γενικότερα στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών) σε επτά λογικές κατηγορίες:
Το είδος και ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών (Product).
| Εκδότης : | INTERBOOKS |
| Σελίδες : | 384 |
| Έτος έκδοσης : | 1994 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ
Περισσότερα -
ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙ ΑΓΑΠΗ
Περισσότερα -
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕ...
Περισσότερα -
ΙΑΤΡΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ-ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ
Περισσότερα -
Η ΖΩΗ ΩΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Περισσότερα -
ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ
Περισσότερα -
ANGRY BIRDS ΗΡΩΕΣ ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΙ
Περισσότερα -
ΠΟΛΩΝΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΠΟΛΩΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ MEGA
Περισσότερα -
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


