Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108055451

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
108055451
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ανάλυση του βιβλίου επικεντρώνεται στη στρατηγική διάσταση των αποφάσεων των Διοικήσεων των Τραπεζών που αφορούν την εφαρμογή των αρχών του Μάρκετινγκ στον τραπεζικό τομέα. Τονίζεται η αναγκαιότητα σύνδεσης όλων των εφαρμοζομένων για την κατάκτηση κάθε αγοράς-στόχου στοιχείων του Μάρκετινγκ σε μια ενιαία στρατηγική, η οποία θα πρέπει να συμβάλλει στην επίτευξη των γενικότερων επιχειρηματικών στόχων της τράπεζας. Η στρατηγική αυτή καθορίζεται μετά από την ανάλυση των ευκαιριών και απειλών που αντιμετωπίζει η τράπεζα από το ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον της και τη συσχέτιση τους με τις δεδομένες δυνάμεις και αδυναμίες της.

Τέλος στο βιβλίο ακολουθείται η ανάλυση των χρησιμοποιουμένων εργαλείων του Μάρκετινγκ που δέχεται ότι αυτά πρέπει να καταταγούν (όπως και γενικότερα στο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών) σε επτά λογικές κατηγορίες:

Το είδος και ποιότητα των προσφερομένων υπηρεσιών (Product).

  • Την Τιμολογιακή Πολιτική (Price).
  • Το Δίκτυο Διανομής (Place).
  • Το Μίγμα Προβολής και Επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τη Διαφήμιση, την Προσωπική Πώληση, την Προώθηση των Πωλήσεων, τις Δημόσιες Σχέσεις και τη Δημοσιότητα (Promotion).
  • Το χώρο προσφοράς των υπηρεσιών και τα υλικά στοιχεία της προσφοράς τους, στα οποία εφαρμόζεται η εταιρική ταυτότητα (Physical Evidence).
  • Τις διαδικασίες (Process) και
  • Τους ανθρώπους, πελάτες και υπαλλήλους που αλληλεπιδρούν για τη δημιουργία μιας υπηρεσίας ενός συγκεκριμένου επιπέδου ποιότητας (People).

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : INTERBOOKS 
    Σελίδες : 384 
    Έτος έκδοσης : 1994 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση