Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΤΑΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΤΟ ΤΑΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:20.01 € 
μόνο 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΤΑΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ - Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ
(108036924)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο ταό των πωλήσεων, η πώληση μετατρέπεται από έναν μηχανικό, γεμάτο στρες επηρεασμό του πελάτη σε μια φυσική διαδικασία τόσο απλή, χωρίς προσπάθεια και γεμάτη δύναμη όσο ένα ποτάμι που κυλά.

Το βιβλίο αυτό φέρνει στον 21ο αιώνα την άχρονη αρχή του Ταο Τε Τσιγκ, της κινεζικής φιλοσοφίας σχετικά με το πώς θα βρούμε αρμονία στη ζωή,και την ενσωματώνει στην επαγγελματική και προσωπική ζωή των πωλητών, των διευθυντών επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών.

Στον σημερινό κόσμο που έχει ως άξονά του τον πελάτη, οι παλιές προσεγγίσεις των επιχειρήσεων και των πωλήσεων απλώς αυξάνουν την αντίσταση του πελάτη. Οι πιθανοί πελάτες αναζητούν στις επαγγελματικές σχέσεις τους έναν σύντροφο και όχι έναν αντίπαλο. Συχνά, θεωρούν την εμπιστοσύνη και την υπηρεσία εξίσου σημαντικές, αν όχι σημαντικότερες από τα κατώτατα όρια. Οι συμβατικές πωλήσεις μεγάλωσαν την απόσταση ανάμεσα στον πωλητή και τον αγοραστή κάνοντάς την ένα σχεδόν αγεφύρωτο χάσμα.

Το ταό των πωλήσεων είναι ο οδηγός που θα βοηθήσει να πάψουν οι πελάτες να είναι αντίπαλοι και να γίνουν σύμμαχοι, αντικαθιστώντας τη δυσπιστία που τους χωρίζει σε συνεργασία ευεργετική και για τους δύο. Μέσω πρακτικών, απλών και εύχρηστων ασκήσεων, οι άνθρωποι των επιχειρήσεων μπορούν να ανακαλύψουν πώς θα επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα συνεργαζόμενοι με τους πελάτες αντί να προσπαθούν να κερδίσουν από αυτούς.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 
Μετάφραση : ΤΣΑΚΑΛΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ 
Σελίδες : 288 
ISBN : 978-960-430-096-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 1999 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση