CUSTOMER RELATIONS 108032769
Εξαντλημένο
Ο τίτλος αναλύει τις βασικές αρχές που κρύβονται πίσω από έννοιες σημαντικές για έναν οργανισμό, όπως είναι η σωστή εξυπηρέτηση και η προσοχή στον πελάτη. Αναφέρεται στα ποικίλα είδη πελατών και εξηγεί τις διαφορές που παρατηρούνται ανάμεσα στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα όσον αφορά τις στρατηγικές που ακολουθούν για την επίτευξη καλών σχέσεων με τον πελάτη. Οι έννοιες παρουσιάζονται με κατανοητό και εύληπτο τρόπο, ενώ εξετάζονται case studies που αφορούν οργανισμούς από όλους τους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής δραστηριότητας.
Το βιβλίο είναι ιδανικό για:
Είδατε πρόσφατα
-
CUSTOMER RELATIONS
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΚΡΥΜΑΝΙΚΗ PEPE JEANS GOODGE ΓΚΡΙ (1...
Περισσότερα -
ΨΕΥΔΟΘΗΛΑΣΤΡΟ NUK ΟΡΘΟΔ.ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ FREESTYLE Π...
Περισσότερα -
ΣΦΡΑΓΙΔΑΣ ΜΕΛΑΝΙ
Περισσότερα -
ΣΑΝΔΑΛΙ CMP ECO THALITA ΜΑΥΡΟ (43)
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΝΩΣΕΩΝ
Περισσότερα -
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΡΟΛΟΙ OOZOO TIMEPIECES XL GREY LEAT...
Περισσότερα -
ΚΟΝΣΕΡΒΑ MIAMOR PASTETE ΠΟΥΛΕΡΙΚΑ ΣΥΚΩΤΙ 85GR
Περισσότερα -
ΣΑΝΔΑΛΙΑ MOD8 KORTIS 695470 ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ (EU:3...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ADIDAS SPORT INSPIRED ADVANTAGE CF I...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


