Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 108032746

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
108032746
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πώς κατάφεραν οι ιαπωνικές εταιρείες να είναι πρωτοπόροι διεθνώς στις βιομηχανίες αυτοκινήτων και μικροηλεκτρονικής; Τι εξηγεί την επιτυχία τους; Οι δύο πλέον γνωστοί Ιάπωνες καθηγητές Διοίκησης Επιχειρήσεων, ο Ικουζίρο Νονάκα και ο Χιροτάκα Τακεούτσι, καθηγητές στο Πανεπιστήμιο Χιτοτσουμπάσι, ισχυρίζονται ότι το κλειδί για να κατανοήσουμε την επιτυχία των μεγάλων ιαπωνικών επιχειρήσεων βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται τη γνώση των μελών τους. Αυτή η ικανότητα τους επιτρέπει να καινοτομούν και να αναπτύσσουν διαρκώς νέα προϊόντα και τεχνολογίες.

Στην εποχή του Διαδικτύου, της έκρηξης των πληροφοριών και της επικοινωνίας, αλλά και της ανάδειξης της καινοτομίας ως απαραίτητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, οι εταιρείες όλο και περισσότερο συνειδητοποιούν ότι το σημαντικότερό τους κεφάλαιο είναι το διανοητικό κεφάλαιο - οι γνώσεις των μελών τους και η ικανότητά τους να τις αναπτύσσουν και να τις θέτουν σε εφαρμογή.

Οι Νονάκα και Τακεούτσι με τρόπο απλό, θεωρητικά μεστό και συγχρόνως πρακτικό εξηγούν πώς γίνεται η διαχείριση γνώσης σε επιτυχημένες ιαπωνικές εταιρείες, όπως η Honda, η Canon, η Nissan, η Matsushita και άλλες. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι στην κοινωνία της γνώσης, η επιχείρηση, προκειμένου να είναι ανταγωνιστική, πρέπει να μετατραπεί σε επιχείρηση της γνώσης, και προτείνουν τρόπους με τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Μετάφραση : ΣΑΛΕΠΟΥΛΑ ΔΑΝΑΗ, ΤΣΕΡΤΟΥ ΛΙΛΙΑΝ 
Σελίδες : 362 
ISBN : 960-03-2800-5 
Σχήμα : 17x24 
Σειρά : ΔΙΟΙΚΗΣΗ 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση