Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ 108030685

1 αξιολόγηση
Εξαντλημένο
ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΙΣΜΟΣ
108030685
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΓΗ (1923-1925)

Η ιστορική έρευνα για το κίνημα του εκπαιδευτικού δημοτικισμού (και ευρύτερα του δημοτικισμού) έχει προχωρήσει σημαντικά, σε σχέση τουλάχιστον με άλλες περιοχές στην Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης. Γνωρίζουμε ήδη αρκετά για τη συνεισφορά που είχε στην εμφάνιση, ανάπτυξη και διάχυση του κινήματος η δράση συγκεκριμένων ατόμων, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις τον Ψυχάρη για τον καταλυτικό του ρόλο στο χώρο της λογοτεχνίας και τους Γληνό, Δελμούζο, Τριανταφυλλίδη, Κουντουρά για τη δράση τους στο χώρο της εκπαίδευσης. Όμως η έρευνα δεν επεκτάθηκε και σε εκείνο το σύνολο που κλήθηκε να εφαρμόσει τη γλωσσοεκπαιδευτική μεταρρύθμιση στα σχολεία: στους εκπαιδευτικούς.

Η μελέτη του Χάρη Αθανασιάδη στηρίζεται σε μια ανεκμετάλλευτη ως σήμερα πηγή -τα περιεχόμενα του περιοδικού Αυγή- ένα βραχύβιο δασκαλικό περιοδικό του Μεσοπολέμου. Επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά του εντύπου (στόχοι, ιδεολογία, θεματικοί προσανατολισμοί), καταγράφονται οι συνεργάτες και η κυκλοφορία του και διερευνώνται οι σχέσεις του με τους παράγοντες της εκπαιδευτικής πολιτικής, τα άλλα εκπαιδευτικά περιοδικά και κυρίως οι σχέσεις του με τη νεοσύστατη τότε Διδασκαλική Ομοσπονδία. Με τη βοήθεια των αρχείων του περιοδικού, ο Χάρης Αθανασιάδης δείχνει τις διαδικασίες και τα στάδια που οδήγησαν στη διαμόρφωση στάσεων και αντιλήψεων των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας γενικότερα, πριν αυτά αποτυπωθούν σε ενέργειες ή βιβλία.

Στο τέλος του βιβλίου περιλαμβάνεται ένα Ευρετήριο, το οποίο, όπως επισημαίνει ο Αλέξης Δημαράς στο προλογικό σημείωμα συμβάλλει στην προσπάθεια να αποκτήσουν οι μελετητές ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, ένα ενιαίο χρηστικό ευρετήριο των «παιδαγωγικών» περιοδικών, στο οποίο θα μπορούν να ενσωματώνονται σταδιακά όσες σχετικές εργασίες εκπονούνται κατά καιρούς, χωρίς να αχρηστεύονται οι προηγούμενες.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ 
Σελίδες : 208 
ISBN : 960-375-191-X 
Σχήμα : 14x21 
Σειρά : ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 
Έτος έκδοσης : 2001 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση