Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
7 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
  • ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.45 € 
μόνο 19.31 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
(108018150)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η επένδυση στο Χρηματιστήριο πρέπει να γίνει θεσμός και να προσελκύσει όλο και περισσότερους οπαδούς με σωστή και ολοκληρωμένη άποψη. Ο σύγχρονος επενδυτής οφείλει να κτίσει τον προσωπικό του κώδικα αρχών πάνω στον οποίο θα στηρίξει κάθε επενδυτική του προσπάθεια, λειτουργώντας αυτόνομα σύμφωνα με τις επιδιώξεις του και το προσωπικό του συμφέρων. Επιπλέον σήμερα με την πολυπλοκότητα των επενδυτικών προϊόντων ο καθένας προσπαθεί να αναζητήσεις λύσεις και κατευθύνσεις προκειμένου να πάρει τις ορθότερες αποφάσεις.

Το βιβλίο που μόλις κυκλοφόρησε ασχολείται με την λεπτομερή παρουσίαση και ανάλυση όλων των ερωτημάτων που αφορούν τις αυξήσεις του μετοχικού κεφαλαίου, τις νέες εισαγωγές εταιριών στο χρηματιστήριο, την στρατηγική ανάλυση του άριστου χαρτοφυλακίου, την απλή τεχνική ανάλυση χωρίς εξειδικευμένα προγράμματα και μέσα και επίσης την πολιτική ανάλυσης και αξιολόγησης των πληροφοριών στο χρηματιστήριο.

Είναι πολύ σημαντικό να τονισθεί ότι στο παρόν σύγγραμμα γίνεται πλήρης αναφορά και ανάλυση της Νέας Χρηματιστηριακής Αγοράς (ΝΕ.Χ.Α.) συστήνοντας τους όρους και τις προϋποθέσεις εισαγωγής μετοχών στο χρηματιστήριο καθώς επίσης και το μοντέλο των εταιριών που πρόκειται να εισαχθούν στην Νέα Αγορά.

Σκοπός του βιβλίου είναι να αποτελέσει ένα πρακτικό εργαλείο σύγχρονης ανάπτυξης και επενδυτικής στρατηγικής αλλά και να φέρει τον απλό επενδυτή, τον επιχειρηματία, τον άνθρωπο της αγοράς πιο κοντά στην ενημέρωση, την ανάλυση και τη γνώση της αγοράς των επενδύσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 310 
ISBN : 960-351-313-Χ 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2000 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 7
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση