Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108017012

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 25.11 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 27.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 27.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
108017012
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

"Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυμίες του είναι νόμοι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους εμπόρους και τους παραγωγούς. Όποιος κερδίσει την εμπιστοσύνη του κυριαρχεί και όποιος τη χάνει χάνεται". Τάδε έφη Charles Parlin, ο πατέρας της έρευνας μάρκετινγκ, πριν έναν αιώνα περίπου. Λόγια που αναμφίβολα συνοψίζουν τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ ακόμη και σήμερα που ζούμε σ έναν κόσμο υπηρεσιών που βιώνει επαναστατικές αλλαγές.

Στην Ελλάδα, σ αυτόν τον κόσμο υπηρεσιών, ο τουρισμός αποτελεί πρωταγωνιστή, αλλά και αιμοδότη του ΑΕΠ της χώρας. Μόνο που σήμερα ο ελληνικός τουρισμός έχει ανάγκη από την επιστήμη του μάρκετινγκ περισσότερο από ποτέ. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι πασιφανές ότι λογικές του παρελθόντος δεν έχουν πια καμία θέση. Η Ελλάδα των "rooms to let" πρέπει οπωσδήποτε να γυρίσει σελίδα και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική.

Στην αγορά, υπάρχουν τριών ειδών επιχειρήσεις: αυτές που καινοτομούν, αυτές που ακολουθούν και αυτές που αναρωτιούνται τι έγινε. Όσοι επιλέξουν να ανήκουν στην πρώτη ομάδα, τότε έχουν ένα σοβαρό λόγο να διαβάσουν αυτό το βιβλίο. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο εφαρμογής του μάρκετινγκ στον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας από τον Γ. Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα των bestsellers "Γνωστά Ονόματα, Αγνωστες Ιστορίες 1,2,3", που έχει μελετήσει σε βάθος τα μυστικά επιτυχίας και τις πρακτικές μάρκετινγκ μερικών εκατοντάδων ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 414 
ISBN : 978-960-618-036-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση