Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΕΝΕΚΑ ΦΑΙΔΡΑ 108207759

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΕΝΕΚΑ ΦΑΙΔΡΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 17.17 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 19.08€ 
Προτεινόμενη λιανική 19.08 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΕΝΕΚΑ ΦΑΙΔΡΑ
108207759
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ιστορία μιας παντρεμένης γυναίκας που ερωτεύεται έναν αγνό νέο, αυτός απορρίπτει τις ανήθικες προτάσεις της και εκείνη για να προλάβει τυχόν καταγγελία εκ μέρους του τον συκοφαντεί στον άνδρα της αποτελούσε θέμα λαϊκών διηγήσεων (βλ. τον έρωτα της γυναίκας του Πετεφρή προς τον Ιωσήφ, της γυναίκας του Προίτου προς τον Βελλεροφόντη). Η πιο δημοφιλής ιστορία τέτοιου θέματος υπήρξε στην κλασική αρχαιότητα ο έρωτας της Φαίδρας προς τον Ιππόλυτο.

Οι καταβολές του μύθου πρέπει να βρίσκονται στην Τροιζήνα όπου ο Ποσειδώνας ήταν ο σημαντικότερος θεός της περιοχής και ο Ιππόλυτος αποτελούσε μία τοπική λατρευτική μορφή. Τον 5ο αι. π.Χ. ο μύθος αποτέλεσε το θέμα τριών αττικών τραγωδιών: της Φαίδρας του Σοφοκλή και δύο έργων του Ευριπίδη με τον τίτλο Ιππόλυτος (πρόκειται για τους λεγόμενους Ιππόλυτο Α΄ ή Καλο πτόμενο και Ιππόλυτο Στεφανία ή Στεφανηφόρο). Από τα παραπάνω έργα μόνον ο Ιππόλυτος Στεφανηφόρος σώζεται πλήρως• παίχτηκε το 428 π.Χ. και προσέφερε στον Ευριπίδη ένα από τα λίγα πρώτα βραβεία που κατάφερε να αποσπάσει κατά τη διάρκεια της μακράς του καριέρας.

Ερευνώντας τη ρωμαϊκή παραγωγή τραγωδιών, διαπιστώνει κανείς ότι δεν έχει καταγραφεί κάποια δραματοποίηση του μύθου της Φαίδρας μέχρι τον Σενέκα. Για τη σύνθεση της δικής του τραγωδίας ο Σενέκας αφενός άντλησε πολλά από τον Οβίδιο ως προς το λεκτικό και τα μοτίβα αφετέρου δεν αποκλείεται να επηρεάστηκε και από τις τρεις αττικές τραγωδίες, καθεμία από τις οποίες απο τελούσε μία καινούρια πραγμάτευση του μύθου.

Χρησιμοποιώντας δημιουργικά την ελληνορωμαϊκή παράδοση, ο Ρωμαίος τραγικός πλάθει ένα δυνατό ψυχογράφημα όπου παρουσιάζει θέματα του έρωτα και του θανάτου, της απόπειρας διαφυγής από μία αφόρητη κατάσταση, της αιδούς και τιμής. Διόλου τυχαία η σενέκεια "Phaedra" μαζί με τον σωζόμενο ευριπίδειο Ιππόλυτο αποτέλεσαν τις βάσεις για να δημιουργήσει ο Ρακίνας τη δική του αριστουργηματική "Phedre".

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΟΡΑΛΛΙ 
Σελίδες : 224 
ISBN : 978-618-5706-31-9 
Σχήμα : 17X24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση