Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
0
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Τελευταία τεμάχια
Βαλίτσες
Σακ βουαγιάζ
Εξοπλισμός παραλίας
Είδη camping
Laptop cases
Σακίδια
Τσάντες - Τσαντάκια
Παιδικά
Νεσεσέρ
Αξεσουάρ
Ομπρέλες βροχής
Αιώρες
Brands
1
12 SURVIVORS
G
GOLDEN FLEECE
GRASSHOPPERS
GUY LAROCHE
P
PANDA OUTDOOR
PAVILLO
POLARBOX
POLO
Τ
ΤΟ ΑΓΟΡΙ
H
HIMAWARI
HUPA
R
ROADSIGN
RONA ROSS
ROXY
A
AMBER
AMERICAN TOURISTER
APACHIE
J
JR GEAR
S
SAMSONITE
SKPAT
SUMMER CLUB
SWISS+TECH
B
BENETTON
BENZI
BESTWAY
BEURER
BG BERLIN
BLUEWAVE
BUBULE
K
KALE TERMOS
KNIRPS
T
TERRANATION
TICKET TO THE MOON
TIGERNU
TIMBERLAND
C
CAMEL ACTIVE
CAMPING PLUS BY TERRA
CAMPINGAZ
CARDINAL
CAT
COLEMAN
COMPASS
L
LA PLAYA
LAVOR
LIFEVENTURE
LOIS
LUMENOR
V
VICTORINOX
D
DAVIDTS
DELSEY
DIAMOND
M
MAORI
MAUI AND SONS
MERRELL
MOVOM
X
XDIVE
E
EASTPAK
EXENTRI
O
OEM

ΣΑΚ ΒΟΥΑΓΙΑΖ TIMBERLAND CA1CQS015 ΜΑΥΡΟ 124007323

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 24 ώρες
Δωρεάν Παράδοση
ΣΑΚ ΒΟΥΑΓΙΑΖ TIMBERLAND CA1CQS015 ΜΑΥΡΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 24 ώρες

 174.30 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 249.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 249.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΑΚ ΒΟΥΑΓΙΑΖ TIMBERLAND CA1CQS015 ΜΑΥΡΟ
124007323
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Σακ βουαγιάζ από την εταιρεία Timberland σε μαύρο χρώμα.
Καλαίσθητο και ιδιαίτερο σακ βουαγιάζ, κατασκευασμένο εξωτερικά από δέρμα με λεπτομέρεια από δέρμα nubuck στο κέντρ και εσωτερική υφασμάτινη επένδυση.
Έχει κυλινδρικό σχεδιασμό, ενώ κλείνει με φερμουάρ στο επάνω μέρος και έχει μία εξωτερική τσέπη με φερμουάρ.
Εσωτερικά υπάρχουν μία τσέπη με φερμουάρ και μία θήκη.
Με ρυθμιζόμενο και αποσπώμενο ιμάντα ώμου για να φοριέται στον ώμο ή χιαστί, αλλά και λαβές για να κρατιέται.
Στο τελείωμα υπάρχει υπάρχει δερμάτινο ανάγλυφο patch με το σύμβολο της Timberland.

Company info

Το 1918 ο ιδρυτής της Timberland Nathan Swartz ξεκίνησε την καριέρα του στην δημιουργία παπουτσιών στην Βοστώνη, Μασαχουσέτη ως μαθητευόμενος ράπτης.
To 1952 αγόρασε το μισό μερίδιο της Abington Shoe Company και το 1955 το υπόλοιπο μισό καλωσορίζοντας τους γιούς του στην εταιρεία.
Το 1965 εισήγαγαν στην βιομηχανία υποδημάτων μια πρωτοποριακή τεχνολογία η οποία είχε σαν αποτέλεσμα να παράγουν πραγματικά αδιάβροχες μπότες και παπούτσια, χωρίς ραφές και κατασκευασμένα εξωτερικά από δέρμα.
Έτσι το 1973 η οικογένεια Swartz ανέπτυξε το brand Timberand και το 1978 η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε The Timberland Company.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Χρώμα : Μαύρο 
Υλικό κατασκευής :
  • Εξωτερική σύνθεση: Δέρμα
  • Εσωτερική σύνθεση: Ύφασμα 
  • Εξωτερικές διαστάσεις : 25 x 46 x 25cm 
    Βάρος : 1050gr 
    Χωρητικότητα : 26lit 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση